Filter opties

Airhockey tafels

Op zoek naar een airhockey tafel? Steeds meer mensen spelen het inmiddels. Op kantoor of gewoon thuis, een airhockey tafel is steeds vaker een optie.

Dit komt natuurlijk doordat er inmiddels op veel vakantieparken een gamehal is, waar een  airhockey tafel staat. En dat werkt aanstekelijk.

Wij hebben een airhockeytafel voor kinderen, maar ook meer dan een airhockeytafel met lucht, professionele airhockeytafels met muntinworp of met contactloos betalen voor in een gamehal en alles wat daar tussen zit. Kies maar uit. En natuurlijk hebben we ook airhockey pucks en airhockey pushers.

Filters

Toont alle 10 resultaten

Bij Heemskerk vind je altijd een airhockey tafel. Wij hebben tafels in verschillende afmetingen. Voor iedereen is er wel een geschikte airhockey tafel beschikbaar. Het is zelfs mogelijk om jouw tafel helemaal aan te passen met bijvoorbeeld een bedrijfslogo of een volledig eigen design. Zo wordt de airhockey tafel dé blikvanger in iedere ruimte.

Wat is een airhockeytafel?

Een airhockey tafel is een speeltafel die gebruikt wordt voor het spel air hockey. De tafel heeft kleine gaatjes in het speelveld waardoor lucht wordt geblazen. Bij airhockey wordt gebruik gemaakt van een puck die op die lucht ‘zweeft’. Met een airhockey pusher kun je de puck in het doeltje van jouw tegenstander schuiven om punten te scoren.

Om lucht door de gaatjes van de airhockeytafel te blazen wordt gebruik gemaakt van 1 of 2 krachtige motoren die onder de tafel geplaatst zijn. Wanneer er gescoord is valt de puck in het opvangbakje en wordt de score bijgewerkt op de scoreteller. Bij alle tafels van Heemskerk worden de pucks en airhockey pushers standaard gratis meegeleverd. Je hoeft dus niet meer op zoek naar de geschikte accessoires voor bij jouw airhockey tafel.

Airhockeytafel Mini

Kinderen hebben op een vakantiepark veel plezier in een gamehal. Het is dan ook niet vreemd dat ze een soort van verliefd worden op een airhockey tafel, want die vindt je er wel.

En dus willen veel kinderen dat ook thuis blijven spelen. Logisch. Voor de hele kleine kinderen hebben we een airhockey tafelmodel, de 3ft. Bovendien hebben we ook een opklapbare tafel, die weer makkelijk is voor op de kinderkamer.

Airhockeytafel met muntinworp

Bij Heemskerk hebben we ook een aantal beesten van tafels. Deze vind je ook echt terug in een gamehal. Dit zijn tafels waarbij je ervoor kunt kiezen om met muntinworp te werken.

Welke airhockeytafel kan ik het beste kopen?

Voor iedere ruimte is er een geschikte airhockey tafel. Welke tafel jij het beste kunt kopen is afhankelijk van hoe die gebruikt zal worden. Komt de tafel thuis te staan? Dan zijn de kleinere modellen van Heemskerk geschikt. Wordt de airhockey tafel intensiever gebruikt, dan kun je beter kiezen voor de grotere modellen.

Ook de ruimte waar de airhockey tafel komt te staan speelt een rol in de keuze van de meest geschikte tafel. Zo is er in openbare gelegenheden, zoals kantoorgebouwen of schoolkantines meer ruimte. Hier wordt ook vaak fanatiek gespeeld en onze airhockeytafel Coliseum, met metalen speelveld, is dan een echte aanrader. Voor welke airhockey tafel kies jij?