Outdoor voetbaltafels

Tafelvoetbal alleen een spel voor binnen? Zeker niet, want met de speciale outdoor voetbaltafels kun je ook buiten genieten van dit populaire spel! En net zoals bij al onze voetbaltafels worden de tafelvoetbal balletjes gewoon meegeleverd!

Toont alle 5 resultaten

Als het buiten lekker weer is wil je natuurlijk niet binnen blijven om je favoriete spel te spelen. Deze outdoor voetbaltafels zijn dan de ideale oplossing. En omdat ze gemaakt zijn van stevige, weerbestendige materialen kunnen ze bijna overal worden neergezet. Waar speel jij het liefst? Op de camping, het schoolplein of zelfs in de achtertuin. Met de outdoor voetbaltafels van Heemskerk en Roberto Sport kun je overal genieten van een fanatiek potje tafelvoetbal!

Waar kan je tafelvoetbal spelen?

Als je er goed over nadenkt kun je eigenlijk overal wel tafelvoetballen. Met een tafelmodel voetbaltafel kun je al thuis op de keukentafel spelen. Verder zijn er op veel openbare plekken, zoals de sportkantine, voetbaltafels te vinden. En zelfs buiten kan er tafelvoetbal gespeeld worden op speciale outdoor voetbaltafels.

Die outdoor voetbaltafels zijn speciaal gemaakt om weer en wind te doorstaan. Hiervoor zijn weerbestendige materialen gebruikt zoals verzegeld triplex. Zo kun je dus altijd buiten spelen op jouw voetbaltafel. Om de tafel in de beste conditie te houden raden we aan om een afdekhoes te gebruiken wanneer er niet gespeeld wordt.

Wat is het verschil tussen een voetbaltafel voor binnen en een outdoor voetbaltafel?

Het verschil tussen een indoor en een outdoor voetbaltafel zit voornamelijk in het materiaal. Voetbaltafels voor buiten kunnen bijvoorbeeld van verzegeld triplex gemaakt zijn, of zelfs van beton. Zo zijn ze bestand tegen ieder weertype. Je kunt een outdoor voetbaltafel wel binnen gebruiken, maar zet een indoor voetbaltafel liever niet buiten. Door vocht en zonlicht kunnen deze tafels namelijk verkleuren of kromtrekken.

Welke voetbaltafel voor buiten je ook kiest, zorg ervoor dat het een tafel is die tegen een stootje kan. Je wilt natuurlijk niet dat jouw outdoor voetbaltafel na korte tijd al aan vervanging toe is. Goed onderhoud is daarbij van belang. We raden daarom aan om je voetbaltafelspel af te dekken met de speciale afdekhoes voor voetbaltafels. Zo krijgen vocht, stof en vuil geen kans om in de tafel te komen en blijft jouw tafel in topconditie!