Personalisatie - met eigen logo!

Bij Heemskerk bieden wij jou de mogelijkheid om een speeltafel met een een eigen logo te bestellen. Met onze unieke personalisatie geef je je tafel een geheel eigen uitstraling. Of je nu een voetbaltafel, een tafeltennistafel, een biljart of een airhockeytafel wilt bedrukken, het kan allemaal.

Zo kun je bijvoorbeeld jouw bedrijfslogo of merk laten drukken op de tafel, maar ook hele designs zijn mogelijk. De bedrukking is slijtvast en gaat dus lang mee.

Wij zorgen ervoor dat de bedrukking naadloos aansluit bij het ontwerp van jouw tafel. Zo wordt het één geheel en valt jouw tafel nog meer op. Onze monteurs monteren de tafel al in onze fabriek, dus de bedrukking wordt aangebracht voordat de tafel wordt gemonteerd. Dit zorgt voor een perfecte afwerking en een tafel die direct klaar is voor gebruik.

Custom Made Tafeltennistafel

Custom Made Tafeltennistafels zijn populair en wij snappen wel waarom. Zo’n gepersonaliseerde pingpongtafel valt lekker op en is dus, naast een fijne manier van ontspanning, de ideale manier om jouw bedrijf, club of evenement te promoten.

Voor het personaliseren van onze tafeltennistafels zijn er een heleboel mogelijkheden, met als meest opvallende natuurlijk de bladen. Je kunt ervoor kiezen om beide bladen hetzelfde ontwerp te geven, óf maak de twee tafeltennisbladen compleet verschillend. Met onze handige templates kun je zelf de designs maken, waarmee je jouw tafeltennis tafel die extra wow factor geeft.

Tafeltennis batjes en balletjes bedrukken

Naast onze tafeltennistafels kunnen we ook de tafeltennis batjes en balletjes voor je bedrukken. Kies bijvoorbeeld voor een leuke foto op het rubber voor een extra persoonlijk cadeautje voor een échte tafeltennis liefhebber. Of laat het logo van jouw bedrijf op een set tafeltennisballen drukken, waarmee jouw collega’s een potje pingpong kunnen spelen tijdens de pauze. Óf kies je er liever voor iets rustigers? Laat dan een naam of logo op het handvat van het batje drukken.

Voetbaltafels bedrukken

Als het gaat om het personaliseren van speeltafels dan is ook de voetbaltafel een erg goede optie. Vooral bij bedrijven zien we steeds vaker een voetbaltafel met eigen design. Het is dan ook een geliefd spel bij veel werknemers. En een gepersonaliseerde voetbaltafel in de huisstijl van jouw bedrijf valt natuurlijk meteen lekker op! Maar je kunt een custom made voetbaltafel natuurlijk op veel meer plekken neerzetten. Wat dacht je van de aula op school, of de sportkantine? Kan dat zomaar? Jazeker en het gebeurt ook vaker dan voorheen.

Onze voetbaltafels kunnen op een aantal manieren gepersonaliseerd worden. Het is mogelijk om er één enkel logo op te plakken. Ook kan de gehele buitenkant aan jouw wensen worden aangepast. Niet alle tafels zijn hier voor geschikt, maar hierbij kunnen we uiteraard adviseren. Verder is het ook mogelijk het speelveld te personaliseren. Dan wordt er een poster onder het glazen speelveld gelegd waardoor jouw ontwerp goed zichtbaar is.

Sjoelbak personaliseren

Een gepersonaliseerde sjoelbak is niet alleen leuk voor o.a. bedrijven, maar ook erg geschikt als cadeautje voor een échte sjoelliefhebber.

Wanneer je kiest voor een custom made sjoelbak, dan zijn er een aantal opties. Zo kun je kiezen voor een sjoelbak in verschillende kleuren, maar is het ook mogelijk jouw logo op de brug te laten graveren of bestickeren. We gebruiken hiervoor de meest geschikte sjoelbak, namelijk de HS-30.

Bedrukte Sjoelschijven

Naast de sjoelbakken is het ook mogelijk om de sjoelschijven te personaliseren en wel door deze te laten bedrukken of te graveren. Het personaliseren van sjoelstenen is mogelijk per set van 30 stuks.

Personalisatie van Biljarts en Keuen

Bij personalisatie denk je misschien niet direct aan biljarts en keuen, maar ook hier is het toevoegen van een naam, logo of eigen design goed te realiseren. Denk eens aan een pooltafel met logo op de zijkant bijvoorbeeld. Dit is eenvoudige manier om jouw tafel een eigen tintje te geven en is mogelijk voor alle biljart- en pooltafels. Voor een geselecteerd aantal biljarts is er ook de optie om de kleur van het laken aan te passen, of zelfs het logo van je bedrijf op het laken te plaatsen.

Airhockey

Een spel dat steeds populairder wordt is Airhockey. Ook bij airhockeytafels is het mogelijk om een custom design toe te passen door een sticker op de zijkant of bovenrand te plakken. Het speelveld is helaas niet geschikt voor personalisatie. Er moeten voldoende gaatjes beschikbaar blijven voor de luchttoevoer om de pucks over het speelveld te laten zweven. De pucks zelf kunnen dan weer wél bestickerd worden. Dit kan per 20 pucks dubbelzijdig.

Informatie over personalisatie aanvragen

Ben je geïnteresseerd in een bedrukte tafeltennistafel, voetbaltafel of ander Heemskerk artikel en wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen, bel ons dan op 071-331 24 95 of vul het contactformulier in.