Tafeltennis netje

Een tafeltennis netje kopen? Of het nu gaat om een los tafeltennisnet, een netje dat je samen met een netpost op een tafeltennistafel kan plaatsen of een pingpong netje dat op bijna elke tafel past, kies voor een Heemskerk.

We hebben altijd wel een tafeltennis netje op voorraad, dus de kans dat je slaagt is groot. Of je nu een professioneel ITTF net zoekt of een netje voor thuisgebruik, wij hebben het in huis. Kies uit onze verschillende modellen en bestel je tafeltennis netje vandaag nog. Bij Heemskerk ben je verzekerd van goede kwaliteit en snelle levering.

Toont alle 9 resultaten

Er zijn meerdere soorten tafeltennisnetten verkrijgbaar. Het is dus belangrijk om te weten welke tafeltennisnet op jouw tafel past. Het pinpong netje die bij de tafeltennistafel Rol Compact 1800 hoort, de Perfect II, is bijvoorbeeld heel anders dan de netjes die geschikt zijn voor onze Heemskerk Novi modellen. Op deze tafeltennistafels kunnen meerdere tafeltennisnetjes geplaatst worden, zoals de Tempo of de Clipper.

Wat is een tafeltennisnet?

Een tafeltennisnet verdeelt de tafel in twee delen. Op een betonnen buitentafel vind je vaak een net die al mee is gegoten in beton, maar ook vind je vaak metalen tafeltennisnetten op vaste buiten tafels.

Er zijn veel verschillende soorten tafeltennistafels, die allemaal hun eigen tafeltennisnet nodig hebben. Als je dus een tafeltennisnet wilt kopen, is het belangrijk dat je weet welke pingpongtafel jij hebt en welk pingpongnet daarop past. Zo hebben professionele tafeltennistafels een ander netje nodig dan onze outdoor tafeltennistafels.

Hoe plaats ik een tafeltennisnet op mijn tafeltennistafel?

Iedere tafeltennisnet combinatie is anders en heeft ook een andere manier van plaatsen. Bij veel netsets wordt gebruik gemaakt van een draaiknop. Je schuift de tafeltennisnet dan over de tafel en draait aan de knop om hem stevig vast te zetten.

Maar niet iedere netje heeft zo’n draaiknop. Andere tafeltennisnetjes hebben juist een metalen beugel die in een speciale opening in de tafeltennistafel geschoven kan worden. En dan is er ook nog het uitschuifbare tafeltennisnet. Dit netje kan eenvoudig op bijna iedere tafel bevestigd worden door simpelweg de veren in te drukken en de opening over de tafel te schuiven. Deze universele tafeltennisnet is dus niet alleen geschikt voor tafeltennistafels, maar kan ook op de keukentafel gebruikt worden.

We helpen je graag bij het kiezen van het geschikte net voor jouw tafeltennistafel. Kom je er dus niet helemaal uit, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag met deskundig advies.