Filter opties

Professionele tafeltennistafels

Professionele tafeltennistafel kopen? Kies voor een Heemskerk. Al in 1939 maakten wij onze eerste professionele tafeltennistafel.

Onze Heemskerk Novi 2400 is een echte goedgekeurde wedstrijd tafeltennistafel. De internationale tafeltennis federatie, de ITTF, zeg maar de FIFA van het tafeltennis, heeft de kwaliteit van deze professionele tafel beoordeeld en hieraan zijn goedkeuring gegeven. Dat betekent dat deze Heemskerk tafel mag worden gebruikt tijdens de Nederlandse Eredivisie wedstrijden tafeltennis, maar ook tijdens internationale wedstrijden.

Daarnaast hebben we nog een aantal andere professionele tafels, die niet deze goedkeuring hebben, maar wel alle specificaties.

Filters

Toont alle 8 resultaten

Een professionele tafeltennistafel van Heemskerk vind je natuurlijk bij meerdere tafeltennisverenigingen in Nederland, maar dat wil niet zeggen dat je ze niet op andere plekken kunt gebruiken. Wat dacht je bijvoorbeeld van de bedrijfskantine, voor een fanatiek potje tafeltennis tegen je collega’s tijdens de pauze.

Is tafeltennis moeilijk?

Tafeltennis hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Bijna iedereen kan al meedoen aan een potje rond de tafel. Maar als je het hebt over tafeltennis in competitieverband dan ligt dat iets anders. Professionele tafeltennisspelers kunnen het hun tegenstanders behoorlijk lastig maken met snelheid en effecten.

Speel je tafeltennis bij een vereniging, dan weet je hoe belangrijk de kwaliteit van een tafeltennistafel is. Het is daarom dus belangrijk dat je speelt op een tafel met de beste eigenschappen. De Novi 2400 en Novi 2000 tafeltennistafels zijn uitgerust met zwaar metalen onderstel, een blad van 22 mm dik en een degelijke randlijst die de tafel extra stevigheid geeft. Met de Novi modellen haal je altijd een topper in huis!

Is tafeltennis een Olympische sport?

Zeker weten! Al sinds 1988 staat tafeltennis op het programma van de Olympische zomerspelen. Sindsdien hebben er een aantal Nederlandse tafeltennis spelers aan het toernooi meegedaan, waarvan de bekendste natuurlijk Bettine Vriesekoop is. Zij deed 3 keer mee.

Qua keuring zouden onze professionele Heemskerk Novi 2400 tafeltennistafels zelfs gebruikt mogen worden op de Olympische spelen, alleen is daar wel meer voor nodig. Al zo lang we bij Heemskerk tafeltennistafels produceren staat de hoge kwaliteit voorop. En dat is ook de NTTB niet onopgemerkt gebleven. De Novi modellen zijn namelijk door de tafeltennisbond goedgekeurd voor officiële competitie wedstrijden op het hoogste niveau.