Tafeltennistafel huren

Een Heemskerk tafeltennistafel huren

Organiseer je een evenement, een feest, een festival of een andere bijzondere gelegenheid en ben je tijdelijk op zoek naar een tafeltennistafel? Dan kun je een Heemskerk tafeltennistafel huren!

We hebben een ruime keuze uit tafeltennistafels, zowel indoor als outdoor. En of het nu om 1 tafel gaat, of een tientallen tafels, wij hebben het. Heemskerk maakt al tafeltennistafels sinds 1939, dus met de kwaliteit zit het wel goed.

Op zoek naar tafeltennistafel voor een langere periode? Dan kun je wellicht beter een speeltafel leasen. Kijk daarvoor op onze speciale lease-pagina.

Wat kun je huren bij Heemskerk?

Bij Heemskerk kun je diverse tafeltennistafels huren voor verschillende gelegenheden. Of je nu een bedrijfsfeest, festival, verjaardagsfeest of teambuildingsevenement organiseert, wij hebben de perfecte tafeltennistafel voor je evenement.

Voorbeelden van verhuuropties

• Tafeltennistafel Original Zwart
  • Wedstrijd tafeltennistafel Novi 2400 Groen (ITTF)
  • Tafeltennistafel Outdoor 1300
  • Tafeltennistafel Outdoor 2300

Hoe werkt het?

Het huren van een tafeltennistafel bij Heemskerk is eenvoudig! Neem contact met ons op via het formulier hieronder en laat weten welke tafeltennistafel je wilt huren en voor welke periode. We zullen je voorzien van alle nodige informatie, inclusief prijzen en beschikbaarheid.

ITTF tafeltennistafels en accessoires

Als je een evenement organiseert en je wilt een pingpongtafel om wat extra plezier toe te voegen, kies dan maar meteen voor de beste tafeltennistafels. Laat je gasten zien dat je verstand hebt van tafeltennis, door ze te laten spelen op een echte Heemskerk tafeltennistafel.

En als je het helemaal af wil maken, dan kies je voor een Heemskerk tafel, waarop in de Eredivisie tafeltennis wordt gespeeld en die is goedgekeurd door de Internationale Tafeltennis Federatie, de ITTF.

En we verhuren alles wat er nog meer nodig is, want kunnen ook voor  tafeltennisbatjes, tafeltennisballen, surrounds en zelfs een echte scheidsrechtertafel zorgen.

Belangrijke punten om te overwegen

• Transport: Het transport van de gehuurde tafeltennistafel kan in overleg met ons of onze partner worden geregeld. Wij zorgen ervoor dat de pingpongtafels veilig en op tijd op de gewenste locatie worden afgeleverd.
  • Montage: Indien gewenst, kunnen wij of onze partner de montage van de tafeltennistafels voor je verzorgen. Zo ben je verzekerd van een professionele opstelling.

Vanaf prijzen

De prijzen voor het huren van onze pingpongtafels variëren afhankelijk van het type tafel, de duur van de huurperiode en eventuele extra services zoals transport en montage.

• Huur: Een tafeltennistafel huur je bij Heemskerk al vanaf 35,- per dag.
  • Transport (heen en terug): vanaf 49,99 (afhankelijk van locatie).
  • Montagekosten: vanaf 29,99 (afhankelijk van model).

Prijzen zijn excl BTW.

Tafeltennistafel outdoor of indoor

Heb je een bedrijfsevenement voor buiten of voor binnen? Let er als een tafeltennistafel wil huren voor een event dat buiten is, dat het droog weer is en niet vochtig. Daar kunnen de indoor tafels niet tegen. Zeker bij vochtig weer: houd de tafeltennistafel binnen.

De bladen van indoortafels zijn namelijk gemaakt van ander materiaal dan van de outdoortafels. Een Outdoor tafeltennistafel heeft een melamineblad en is bestand tegen vocht en regen.

Heb je een buitenactiviteit, vraag dan naar onze buitentafels. Dit voorkomt kromtrekken van de bladen.

Tafel huren? Neem contact op!

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: Tafeltennistafel huren

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Welke tafeltennis items wil je huren?*
Is er behoefte aan de benodigde tafeltennis accessoires, zoals batjes & balletjes
Wil je een verzekering toevoegen?
Geef hier aan hoeveel speeltafels u wilt huren en voor hoeveel dagen. Heeft u speciale wensen voor uw verhuur opdracht? Dan kunt u dat ook hier aangeven.