Tafeltennis netje Heemskerk Tempo

Ideaal voor recreatief gebruik

Alleen geschikt voor gebruik indoor

Tafeltennis netje Heemskerk Tempo 25.99 x1 25.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Netpostcombinatie geschikt voor verschillende tafeltennistafels
Netspanning en de nethoogte regelbaar
Ideaal voor recreatief gebruik

Alleen geschikt voor gebruik indoor

Eén van de populairste tafeltennis netjes is hier. Of je nu een recreatieve speler bent of gewoonweg wilt genieten van tafeltennis  op kantoor of in je eigen huis, dit net is ontworpen om aan al je behoeften te voldoen. De Heemskerk Tempo past perfect op wedstrijdtafels, zoals onze populaire Novi modellen, en dus zorgt Heemskerk Tempo de professionele sfeer naar je pingpongtafel.

Wat maakt dit netje zo bijzonder?

• Sterke metalen beugels: Met 2 robuuste metalen beugels, die eenvoudig aan de tafel kunnen worden bevestigd met behulp van een handige klemschroef (geschikt voor klemopeningen van 19 mm tot 55 mm), ben je verzekerd van een stevige en stabiele montage.
  • Op maat verstelbaar: Het net van deze Tempo tafeltennisnetset is gemakkelijk verstelbaar. Door middel van metalen pennetjes en buisjes kun je de netspanning en nethoogte naar wens aanpassen, met behulp van een handig touwsysteem. Zo kun je altijd voor de perfecte spanning en hoogte  zorgen voor een optimale speelervaring.
  • Duurzaam en betrouwbaar: Het Tempo Tafeltennisnet is gemaakt om lang mee te gaan. Dankzij de hoogwaardige materialen kun je rekenen op een net dat bestand is tegen vele speelsessies.

Merk

EAN