Tafeltennistafel met Logo

Tafeltennis Personalisatie

Een potje tafeltennis met collega’s is natuurlijk al ontzettend leuk. Maar wat het nóg leuker maakt is een tafeltennistafel met logo!

Dat tafeltennis ontzettend populair is zal je niet verbazen. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om een tafeltennistafel met logo op kantoor neer te zetten. En ook bij (sport-)verenigingen wordt in de kantine fantiek getafeltennist.

Er is dan ook ontzettend veel mogelijk als het gaat om het personaliseren van tafeltennistafels en tafeltennis accessoires.
Kies jij ervoor om jouw bedrijfslogo op je tafeltennistafel te laten zetten? Of ga je toch voor de clubkleuren van jouw vereniging?

Kosten personalisatie tafeltennistafels
Speelveld van een Mini 400 of Midi 800 : € 59,99 exclusief de kosten van de tafel
Speelveld van een wedstrijdformaat tafel : € 399,99 exclusief de kosten van de tafel

Opties voor jouw tafeltennistafel

Hoe jouw tafeltennistafel eruit komt te zien, dat bepaal je helemaal zelf.

• Keuze uit verschillende modellen tafeltennistafels
  • Bij geselecteerde modellen kan ook het onderstel in kleur gespoten worden
  • Kies jouw bedrijfslogo, de clubkleuren of ga voor een geheel eigen design
  • Handige templates beschikbaar om het ontwerp op te maken
  • Handleiding voor het invullen van het template
  • Optie om het design door Heemskerk te laten maken

Tafeltennisbatje met logo

Niet alleen de tafeltennistafels kunnen gepersonaliseerd worden, wat dacht je bijvoorbeeld van een tafeltennisbatje met logo?

Ook bij de tafeltennisbatjes kun je je helemaal uitleven met het design. Een foto, een logo of totaal iets anders, het kan allemaal. De tafeltennisbatjes met personalisatie kunnen besteld worden vanaf 4 stuks.

Prijzen personalisatie (minimale afname 4 stuks)
Batjes (1 zijde rubber): 34,99 incl. BTW per stuk excl. batje
Batjes (2 zijden rubber): 49,99 incl. BTW per stuk. excl. batje

LET OP: door het drukken op rubber, is het mogelijk dat er wat kleurverschil ontstaat in het ontwerp.

Personaliseer je eigen pingpongballen

Op zoek naar net iets meer dan een goede pingpongbal? Bedenk dan eens hoe het zou zijn om een tafeltennisbal met jullie eigen opdruk of logo te hebben.

De pingpongballen die we bedrukken zijn echte Heemskerk pingpongballen en dus echt prima om mee te tafeltennissen, dat zijn we aan onze stand verplicht. Het minimale aantal om te kunnen personaliseren is 100 stuks.

Personalisatie tafeltennisballen
De kosten van het personaliseren van 100 tafeltennisballen zijn 129,99 incl. BTW. Dit is exclusief de kosten van de ballen zelf.

Hoe gaat de personalisatie in z’n werk

Wanneer je ervoor kiest om jouw tafeltennistafel, batjes, balletjes of hekjes te laten personaliseren, dan kun je via onderstaand formulier een vrijblijvende offerte aanvragen. Hierin kun je al jouw wensen aangeven zodat de offerte helemaal compleet is.

Download alvast de templates voor het maken van het ontwerp, je kunt hier dan direct mee aan de slag.

Zodra de offerte akkoord is maken wij de bestelling van jouw tafeltennistafel met logo, batjes, hekjes of pingpongballetjes met opdruk aan, je ontvangt hiervan een bevestiging en direct ook een factuur. Als de factuur is voldaan en we het design van je hebben ontvangen gaan we direct aan de slag.

We voorzien de tafeltennistafel of het batje van het artwork en maken ‘m helemaal klaar voor verzending.

Download hier de personalisatie templates

Met deze handige templates maak je eenvoudig het ontwerp voor jouw tafeltennistafel, batje of balletjes.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: personalisatie tafeltennis

Bedrijfsnaam
Contactpersoon(Vereist)
Adres(Vereist)
Tafeltennistafel
Ik wil deze tafeltennistafel met logo
Tafeltennisbatjes
Ik wil de volgende personalisatie toepassen op het Wonder tafeltennisbatje
Voer een getal groter dan of gelijk aan 4 in.
Overige
Ik wil de volgende tafeltennis accessoires laten personaliseren