Sjoelbak met Logo

Sjoelbak Personalisatie

Op zoek naar een opvallend en gedenkwaardig relatiegeschenk voor je bedrijf? Overweeg dan onze gepersonaliseerde Heemskerk sjoelbakken met je bedrijfslogo en tekst. Deze unieke sjoelbakken zijn de perfecte manier om je bedrijf te promoten en tegelijkertijd waardevolle relaties te versterken.

Welke opties zijn er voor het personaliseren van sjoelbakken en sjoelstenen?

Opties voor je sjoelbak met logo

Bij ons kun je de sjoelbak met logo creëren zoals jij dat wilt, met een scala aan mogelijkheden die perfect passen bij jouw zakelijke behoeften. Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is, daarom bieden wij de volgende opties om jouw sjoelbak te personaliseren:

• Keuze uit onze mini sjoelbak of de HS-20, 30 of 40 sjoelbak
  • Ook de sjoelstenen kunnen gepersonaliseerd worden
  • Kies voor een logo, een tekst of zelfs een foto
  • Zowel bedrukken, graveren of wrappen mogelijk

Stap 1: Vraag een Vrijblijvende Offerte aan

Wanneer je ervoor kiest om jouw sjoelbak te laten personaliseren, kun je via het onderstaande formulier een vrijblijvende offerte aanvragen.

Hierin kun je al jouw wensen en specificaties aangeven, zodat de offerte helemaal compleet is en aan al je verwachtingen voldoet.

Stap 2: Bevestiging en Facturatie

Zodra je de offerte hebt ontvangen en akkoord gaat, ontvang je van ons een bevestiging van de bestelling en ook meteen een factuur.

De factuur kan eenvoudig worden voldaan volgens de aangegeven betalingsinstructies.

Stap 3: Ontwerpfase

Zodra we je betaling hebben ontvangen en alle benodigde informatie hebben, kun je aan de slag met het ontwerp van jullie sjoelbak. Alle afmetingen vind je hieronder. We zorgen ervoor dat de sjoelbak precies aan je verwachtingen voldoet.

Stap 4: Productie en Klaarmaken voor Verzending

Na het ontwerp, beginnen we met de productie van je gepersonaliseerde sjoelbak. We voorzien de sjoelbak van jouw ontwerp met uiterste precisie en zorgen ervoor dat alles er perfect uitziet.

Zodra de sjoelbak gereed is, maken we hem klaar voor verzending.

Stap 5: Verzending en Levering

Na voltooiing van het productieproces verzenden we je sjoelbak met de grootst mogelijke zorg. Je ontvangt een melding met de verzendinformatie, zodat je precies kunt volgen wanneer je sjoelbak wordt geleverd.

Kies voor een unieke en doeltreffende manier om je bedrijf te promoten en klanten te verrassen met een op maat gemaakt geschenk.

We staan klaar om je te helpen bij elke stap van dit proces en streven ernaar om aan al je zakelijke verwachtingen te voldoen.

Neem contact op

Sjoelstenen met bedrukking

Bij ons kun je niet alleen de sjoelbak personaliseren, maar ook de sjoelstenen. Of je nu je bedrijfslogo, een speciale tekst of zelfs een foto wilt toevoegen, we bieden de mogelijkheid om je gepersonaliseerde sjoelstenen te bedrukken of graveren. Hiermee maak je jouw aangepaste sjoelbak helemaal af.

En er is meer: je kunt onze gepersonaliseerde sjoelstenen ook los bestellen of samen met een blanco sjoelbak, afhankelijk van jouw zakelijke behoeften en doelen. Of je nu op zoek bent naar een uniek relatiegeschenk, promotioneel materiaal of een originele manier om je bedrijf te presenteren, we hebben de juiste optie voor jou.

Dus, welke optie past het beste bij jouw zakelijke visie en doelstellingen? We staan klaar om je te helpen jouw zakelijke boodschap op een speelse en onvergetelijke manier over te brengen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe je jouw zakelijke sjoelervaring kunt personaliseren.

Kosten personalisatie sjoelbak

Brug (excl. prijs sjoelbak)

• Brug graveren of bedrukken: € 49,99

Speelveld (excl. prijs sjoelbak)