Sjoelbak Heemskerk HS-40 Inklapbaar

Gemaakt van duurzame houtsoorten

Niet bestand tegen vocht

Sjoelbak Heemskerk HS-40 Inklapbaar 199.99 x1 199.99

Momenteel niet op voorraad. We verwachten binnen enkele weken nieuwe voorraad.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie

Inklapbaar en dus compact op te bergen of mee te nemen
Hoge kwaliteit en luxe uitstraling
Sjoelbak in officiële wedstrijd afmetingen
Gemaakt van duurzame houtsoorten

Niet bestand tegen vocht

Kies hier je Accessoires

Sjoeltafel Heemskerk
Sjoelpoeder
Sjoel Score Formulieren Heemskerk
Sjoelkatapult

Deze HS-40 sjoelbak is inklapbaar en kan je dus eenvoudig en compact overal mee naartoe nemen.

Wedstrijdformaat, maar toch makkelijk opbergen

Wil je wel graag sjoelen op een sjoelbak van topkwaliteit, maar heb je niet de ruimte om hem op te bergen? Of misschien wil je graag over verschillende locaties sjoelen en ben je juist op zoek naar een sjoelbak die je makkelijk mee kunt nemen. Dan is deze inklapbare HS-40 sjoelbak perfect voor jou. De sjoelbak is opgebouwd uit 2 delen, met een scharnier in het midden. Daardoor is hij makkelijk op te klappen en houd je een compact pakket over. De 2 delen sluiten naadloos op elkaar aan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de meegeleverde sjoelstenen halverwege blijven steken tijdens een potje sjoelen. Zo kun je altijd en overal ongestoord genieten van dit populaire spel.

Stevige sjoelbak met een luxe uitstraling

Net zoals de rechte sjoelbak HS-40 is de inklapbare variant gemaakt van duurzame houtsoorten. Het okoumé speelveld en de beuken randen geven de sjoelbak niet alleen een luxe uitstraling, maar zorgen er ook voor dat hij ontzettend stevig is. Die stevigheid wordt nog eens vergroot doordat alle verbindingen voorzien zijn van schroeven. De messing nagels die zijn gebruikt om de punten boven de poortjes aan te duiden maken deze sjoelbak helemaal af.

De sjoelbak heeft, wanneer hij uitgeklapt is, het officiële wedstrijdformaat namelijk L. 200 x B. 40 x H. 5 cm. Zodra je de sjoelbak inklapt worden de afmetingen L. 100 x B. 40 x H. 10 cm.
Deze inklapbare sjoelbak HS-40 wordt standaard geleverd inclusief 30 holgedraaide sjoelschijven.

Gewicht

Opbergmaat