Professionele voetbaltafels

Bij Heemskerk zijn we trots op onze professionele voetbaltafels. Na jaren van ontwikkeling en onderzoek hebben we een assortiment samengesteld dat geschikt is voor elke professionele omgeving. Of je nu een horecazaak runt, een sportvereniging hebt of een toernooi organiseert, onze professionele voetbaltafels zijn er om aan al je behoeften te voldoen.

Onze professionele lijn voetbaltafels is ontworpen met de focus op kwaliteit en duurzaamheid. We hebben de beste materialen gebruikt om ervoor te zorgen dat onze tafels jarenlang meegaan en bestand zijn tegen intensief gebruik.

Dus als je op zoek bent naar een professionele voetbaltafel van topkwaliteit, zoek dan niet verder dan Heemskerk. Onze professionele lijn voetbaltafels biedt een uitstekende speelervaring en is gebouwd om lang mee te gaan.

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe onze professionele voetbaltafels jouw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen.

Toont alle 7 resultaten

Voetbaltafels zijn allang niet meer alleen in de voetbalkantine te vinden. De professionele voetbaltafels van Heemskerk staan inmiddels door het hele land op steeds meer verschillende plekken. Op scholen, in hotels, bij bedrijven en zelfs buiten kan er op een Heemskerk voetbaltafel worden gespeeld! En omdat bij ieder tafelvoetbalspel genoeg balletjes worden meegeleverd kun je direct beginnen met spelen.

Welke Heemskerk voetbaltafel is het beste?

Het paradepaardje van de Heemskerk voetbaltafels is de King Pro, een robuuste voetbaltafel die niet alleen erg stevig is, maar er ook nog eens heel stoer uitziet. Naast de King Pro zijn ook onze Tactic en Soccer School voetbaltafel echte toppers! Beide tafels zijn zowel mét als zonder glasplaat verkrijgbaar.

Niet iedereen heeft zo’n zware voetbaltafel nodig. Komt het tafelvoetbalspel bij jou bijvoorbeeld in de kinderkamer te staan, dan is een voetbaltafel voor thuisgebruik ook prima geschikt.

Hoeveel spelers heeft een voetbaltafel?

De meeste voetbaltafels hebben 22 spelers. Dat zijn er dus, net als bij veldvoetbal, 11 bij elk team. Bij kleinere voetbaltafels kan het zijn dat er minder poppetjes in de tafel zitten. Ook zijn er speciale voetbaltafels voor meerdere spelers. Die tafels hebben dan ook meer poppetjes.

Als je in onze webshop kijkt zul je zien dat er veel verschillende soorten voetbaltafels zijn. Iedere tafel heeft zijn eigen eigenschappen en elke tafelvoetbaltafel is dus uniek. Dat betekend dat het aantal voetbalpoppen per tafel kan verschillen. Bij de meeste voetbaltafels van Heemskerk zijn er 22 poppen aanwezig. Per team zijn dat de keeper, twee verdedigers, vijf middenvelders en drie aanvallers. Bij Heemskerk hebben we echter ook een tafelmodel voetbaltafel in het assortiment. Dat tafelvoetbal spel is kleiner en heeft dus ook minder poppetjes, namelijk 14 poppetjes.