Tafeltennisset

Op zoek naar een tafeltennisset? Zin in een potje en wil je tafeltennisbatjes met pingpongballen in één ping pong set? Lees dan snel verder.

Heemskerk is al sinds 1939 hét Nederlandse merk voor tafeltennis. We hebben veel verschillende soorten tafeltennissets. Voor de echte romanticus als het gaat om tafeltennis, dan kun je bij ons terecht voor een Vigor tafeltennis set. Een begrip onder de kenners.

Wat maakt nu juist deze Heemskerk pingpong set zo uniek. Deze set is voor iedereen die van spartaans houdt, met noppen aan de buitenkant. Het pure spel volgens sommigen. Verder hebben we ook heel veel keus als het gaat om een tafeltennisset met gladde rubbers.

Toont alle 12 resultaten

In onze webshop kun je alle Heemskerk tafeltennisbatjes los kopen, maar extra handig is een complete tafeltennisset. Deze pingpong set bestaat altijd uit 2 batjes en 3 tafeltennisballetjes in een leuke, transparante Heemskerk bathoes. Zo heb je alles bij elkaar in een pakket en kun je alles makkelijk meenemen en kun je altijd en overal tafeltennissen.

Waar moet je op letten bij het kopen van een tafeltennisset?

Wil jij een tafeltennisbatje of tafeltennis set kopen? Houd dan rekening met je niveau. Speel je eens in de zoveel tijd, dan is een tafeltennisset voor beginners al voldoende. Ben je van plan om vaker te tafeltennissen, of speel je tafeltenniswedstrijden in competitieverband, kies dan voor een tafeltennis set voor gevorderden of zelfs een professioneel batje.

Bij Heemskerk zijn alle tafeltennis batjes dus ook verkrijgbaar in een tafeltennisset. Handig, want zo heb je altijd alles bij de hand om te kunnen tafeltennissen.

Welke tafeltennisset is voor mij geschikt?

Zoals gezegd verkoopt Heemskerk al sinds 1939 tafeltennis artikelen. Wij weten inmiddels wel wat er gevraagd wordt als het gaat om tafeltennis.

We hebben een flink aantal verschillende tafeltennissets. We nemen ze hieronder even door.

Vigor 1 ster set

Voor de kenners en de die-hards. De tafeltennisbatjes in deze pingpong set hebben genopt rubber en hebben geen sandwichlaagje. Het rubber zit direct op het plankje. De batjes in deze set staan ook wel bekend als hardbats.

Icebreaker 2 ster set

Vanaf de 2 ster batjes hebben alle batjes in de sets een sandwich laag. Deze batjes zijn echt voor de beginner. Vooral voor een verdedigende speelstijl, wat wel handig is, als je net begint.

Wonder 3 ster set

Door het rubber wat we hiervoor gebruiken zijn de batjes in deze set voor een allround speelstijl. Een populaire setje.

Outburst 4 ster set

De batjes die in deze set zitten zijn geschikt voor het aanleren van een aanvallende speelstijl.

Razor Edge 5 ster set

Uitverkocht. De Outburst (4 ster) en de Culminate (6 ster) zijn prima alternatieven.

Culminate 6 ster set

Deze tafeltennisbatjes in deze set zijn zeer geschikt voor het aanvallend spelen op hoger niveau. Deze batjes zijn wat minder geschikt voor beginnende tafeltennis spelers.

Balsa Energy 7 ster set

Als je onze beste pingpong set wilt, dan kom je uit bij deze. Sublieme eigenschappen als het gaat om spin en speed.

Tafeltennisset Outdoor Park

De batjes in deze set, zijn batjes die je buiten kunt gebruiken en buiten kunt laten liggen. Toch hebben ze echt tafeltennisrubber. Door een nieuwe technologie is het rubber verwerkt in het batje. De batjes zijn bovendien vandalisme bestendig.

Tafeltennisset met netje?

We hebben geen tafeltennisset met een netje erbij. Maar wil je echt flexibel zijn, dan kun je ons universele netje, de Flex, er los bijkopen.