Wedstrijd Sjoelbak Heemskerk HS-50

Officiële goedkeuring door de Sjoelbond.
Afgekante vakken in de poortenbalk.
Aparte prijzen via ANS voor leden/clubs (meld je hier aan).

219.99

Lease deze tafel vanaf 14,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Officiële goedkeuring door de Sjoelbond.
Afgekante vakken in de poortenbalk.
Aparte prijzen via ANS voor leden/clubs (meld je hier aan).

Gebouwd om te scoren

De HS-50 sjoelbak is speciaal ontworpen om aan de eisen van de sjoelbond te voldoen en veel punten te scoren tijdens wedstrijden. Deze sjoelbak is gebouwd met het oog op prestatie en is ideaal voor spelers die zich willen concentreren op het behalen van punten.

Belangrijk om te weten: De HS-50 is ontworpen met een focus op het scoren van punten, waardoor hij wat flexibeler is en dat heeft invloed op zijn duurzaamheid. Als duurzaamheid een prioriteit is, raden we aan om de HS-40 te overwegen, die meer geschikt is voor langdurig gebruik in verschillende omstandigheden. Met de HS-50 kun je je richten op je spel en je punten, wetende dat deze sjoelbak is gebouwd om je te ondersteunen bij het behalen van maximale scores.

Officiële Goedkeuring & Afmetingen

Onze Heemskerk HS-50 sjoelbak heeft de goedkeuring van de Algemene Nederlandse Sjoelbond en is vervaardigd volgens de officiële regels. Deze sjoelbak heeft dan ook de goedkeuring voor gebruik tijdens alle officiële wedstrijden.

Optimaal Speelplezier

Met afgekante poortenbalkvakken is de HS-50 perfect voor zowel traditioneel sjoelen als het spannende spel ‘combineren’. Dankzij een vernieuwde bevestigingsmethode van de poortenbalk, absorbeert het de snelheid van de schijf extra goed.

Gespijkerd

De volledig gespijkerde constructie zorgt ervoor dat het hout van de sjoelbak de ruimte heeft om te leven. Dit in tegenstelling tot onze HS-40, die verschroefd is. Net als bij de HS-40, hebben we wel gekozen voor kwalitatieve houtsoorten. Vanaf het eerste spel is de sjoelbak direct glad voor een soepele spelervaring.

Compleet Speelset

Begin direct met spelen! De HS-50 wordt geleverd met 30 goedgekeurde sjoelschijven. Ze zijn holgedraaid, hebben afgekante randen en liggen heerlijk in de hand. Het gewicht van de schijven is 20 gr per schijf. Bovendien zitten de spelregels en een onderhoudsbeschrijving in de doos.

Speciale Prijzen voor Clubs

Ben je lid van een club of vereniging? Meld je aan via ons aanmeldformulier en ontvang een code om te bestellen voor een speciale prijs.
Na ontvangst van onze goedkeuring en code kun je de sjoelbak online bestellen.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht
Afmetingen

Verpakkingsmaat

Accessoires

Inklapbaar

Merk

EAN

Materiaal

Kleur

Gebruik

Levering en Garantie
Garantie

Levering

Reviews

Sonja | 12 maart 2024

Wedstrijd sjoelbak

Deze Heemskerk HS-50 sjoelbak bevalt zeer goed. Je gooit er veel beter op als de Schilte bak. Hij gooit strakker, en stuitert ook niet terug uit vak. Al met al een zeer goed product.

John | 19 februari 2024

Goede resultaten

Ik vind het een fijne sjoelbak om op te spelen en ik kan merken dat de scores omhoog gaan.

Betty | 8 februari 2024

Goede kwaliteit

M.A.H. de Wit-Hakken | 23 januari 2024

Kwalitatief voor alle geld te duur.

Door aanpassingen aan de sjoelbak worden er hogere scores behaald , omdat de stenen niet ver terug komen.Gezien het kwalitatief matig gebruikte materiaal ,raad ik een ieder af om deze te dure sjoelbak te kopen!!!

Jaap | 22 januari 2024

Word je blij van.

Deze sjoelbak pas geleden aangeschaft na een prettige ervaring ermee. Ik noem het een 'goed humeur'sjoelbak. Het is makkelijker te bespelen waardoor hogere scores makkelijker mogelijk zijn. De sjoelbak die bij mij binnen kwam is prima maar het middenlatje zit los. Toch een fijne sjoelbak!

M.S.H.M. | 22 januari 2024

Mooie sjoelbak

De eerste sjoelbak die ik ontving was niet goed en werd zonder problemen omgeruild voor een goede bak.

Marissa | 18 januari 2024