Sjoelbak Heemskerk Mini-S Black

Standaard inclusief 30 mini sjoelsteentjes

Niet geschikt voor intensief gebruik

Sjoelbak Heemskerk Mini-S Black 49.99 x1 49.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Perfecte sjoelbak voor kinderen
Leuk om cadeau te geven, óf te krijgen
Standaard inclusief 30 mini sjoelsteentjes

Niet geschikt voor intensief gebruik

Beschrijving

Voor de jonge sjoelliefhebbers presenteren wij met trots de Sjoelbak Mini-S Black. Ontworpen door Heemskerk om het sjoelen toegankelijk te maken voor iedere leeftijd.

Compacte Grootte, Groots Plezier

Hoewel sjoelen van jong tot oud een geliefd spel is, kan het voor de kleintjes een uitdaging zijn om de schijven helemaal over de standaard sjoelbak te laten glijden. Met de Sjoelbak Mini-S Black brengen we het spel dichterbij. Niet alleen thuis, maar ook op voor familiebezoekjes en zonnige vakantiedagen.

Kwaliteit

Bij elke Sjoelbak Mini-S Black leveren we 30 bijpassende sjoelschijfjes, zodat je meteen van start kunt gaan. Vervaardigd uit kwalitatief multiplex en afgewerkt met een sierlijke fineerlaag, garandeert deze sjoelbak ouderwets sjoelplezier. Zijn uitstekende afwerking zorgt ervoor dat de schijfjes moeiteloos over het bord glijden. En met de genummerde poortjes wordt niet alleen het scoren gemakkelijker, maar ondersteunt het ook jonge kinderen in hun rekenvaardigheden.

Relatiegeschenk

De Sjoelbak Mini-S Black is niet alleen een leuk item voor gezinnen, maar is inmiddels ook een favoriet relatiegeschenk voor bedrijven. Vele ondernemingen hebben al de charme ontdekt van dit unieke kado. Zijn compacte vorm, gecombineerd met de mogelijkheid tot personalisatie, maakt het tot een bijzonder en gedenkwaardig geschenk. Wanneer bedrijven op zoek zijn naar een manier om hun waardering te tonen, is deze sjoelbak vaak de topkeuze. Het is een typisch Hollands kado, dat staat voor gezelligheid.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht