Bezorging

Levering van jouw bestelling

Heb je in onze webshop iets besteld? Dan wil je die bestelling natuurlijk het liefst zo snel mogelijk in huis hebben.

Bij Heemskerk doen we er alles aan om jouw speeltafel of pakketje met accessoires zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Het liefst laten wij alle bestellingen door onze eigen chauffeur afleveren, op die manier houden we altijd persoonlijk contact met jou en kunnen we op 2 uur nauwkeurig laten weten wanneer we bij je langskomen.

Ook kunnen we de levering met je afstemmen en kun jij aangeven of de levering wel of juist niet uitkomt op bepaalde dagen. Maar omdat het niet altijd mogelijk is om je pakketje persoonlijk af te leveren hanteren we de volgende bezorg richtlijnen:

Accessoires en kleinere speeltafels

Je hebt bij ons accessoires gekocht die je kunt gebruiken bij jouw speeltafel, bijvoorbeeld tafeltennisbatjes, tafelvoetbal balletjes of airhockeypucks. Dan mag je van ons verwachten dat je dit pakketje in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis hebt.

Sjoelbakken hebben voor vervoerders een bijzondere afmeting. Hoewel ze niet heel zwaar zijn, zijn ze wel erg lang en niet iedere vervoerder kan dit soort lange pakketten vervoeren. Gelukkig hebben we in GLS een vervoerder gevonden, die de sjoelbakken netjes en snel bij jou af kan leveren.

Orders die voor 12.00 bij ons besteld zijn geven wij dezelfde werkdag mee met pakketdienst GLS. Als jouw e-mailadres bij ons bekend is ontvang je van GLS een track & trace link waarmee je zelf je pakketje kunt volgen.

Ongemonteerde speeltafels

De speeltafel die je bij ons hebt aangeschaft, wordt standaard in de doos geleverd. Ga je na de levering de tafel zelf in elkaar zetten? Wij zullen de tafel dan binnen 2 tot 5 werkdagen bij jou afleveren.

Wij proberen altijd in te plannen dat onze eigen chauffeur de speeltafel bij jou aflevert. Hij rijdt (bijna) iedere week 2 routes door Nederland (let op! Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag) en eens in de twee weken in België. Wij bellen je 1 dag van tevoren om door te geven hoe laat we verwachten dat de chauffeur bij jou is om het pakket te leveren.

Als het niet lukt om jouw order in één van de routes van onze chauffeur in te plannen,  bijvoorbeeld omdat hij in een ander gedeelte van het land is, dan zullen wij de tafel met de firma DutchNed versturen. Ook DutchNed neemt telefonisch of per e-mail contact met je op over de levering.

Gemonteerde speeltafels

Wanneer je ervoor kiest om je speeltafel door ons te laten monteren, dan is de levertijd iets langer dan normaal, namelijk 2 tot 10 werkdagen.

Tijdens het transport is een gemonteerde speeltafel kwetsbaarder voor schade en daarom zullen wij deze tafels altijd zelf bij je afleveren. Uiteraard nemen we ook hier één dag van tevoren contact met je op om door te geven hoe laat onze chauffeur bij je langs komt.

Leveringen buiten Nederland en België

Woon je niet in Nederland of België, maar wil je toch een speeltafel of sjoelbak kopen? Dat is geen probleem bij Heemskerk. Sjoelbakken kunnen met GLS binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd worden binnen de EU. Neem voor de actuele verzendkosten contact op met onze klantenservice.

Het leveren van sjoelbakken buiten de EU kunnen wij helaas niet verzorgen. Wel hebben wij verschillende dealers buiten de EU die de sjoelbak naar je kunnen versturen.

Transport van een speeltafel naar een niet-EU land kun je natuurlijk ook altijd zelf regelen. De tafel kan dan bij ons worden afgehaald, of wij versturen de tafel naar de juiste vervoerder.