Tafelvoetbal onderdelen

Een voetbaltafel bestaat uit veel verschillende onderdelen. Zo heeft iedere tafel natuurlijk standaard voetbalstangen met voetbalpoppen. Verder zitten er, afhankelijk van het model voetbaltafel, scoretellers, een doeltje of stelvoeten aan. Maar wat nu als één van die onderdelen aan vervanging toe is? In de webshop van Heemskerk vind je de meest gangbare onderdelen om jouw voetbaltafel weer compleet te maken.

Toont alle 10 resultaten

Niet alleen voor voetbaltafels die Heemskerk nu in het assortiment heeft zijn onderdelen beschikbaar. Heb je jaren geleden een voetbaltafel bij ons gekocht? Dan is de kans groot dat we ook hier nog onderdelen voor in ons magazijn hebben opgeslagen. Voorbeelden van deze oudere voetbaltafels zijn bijvoorbeeld de Score en Top Score.

Kan ik de poppetjes van mijn voetbaltafel vervangen?

Bij een groot aantal voetbaltafels is het mogelijk om de poppetjes te verwisselen, maar dit kan niet bij iedere tafel. Dat is namelijk per model verschillend. Zijn de poppetjes op jouw voetbaltafel op de stang bevestigd met een schroefje, dan is vervangen eenvoudig. Bij onze professionele tafels zijn de poppen echter op de stang gegoten en is het dus niet mogelijk om de poppetjes los te maken. Deze gegoten poppen zijn wél een heel stuk steviger en vervangen is daarbij dus eigenlijk nooit nodig.

Naast de poppetjes kunnen de meeste onderdelen van de voetbaltafel vervangen worden. Denk hierbij aan de stangen of de handvatten. Ieder onderdeel is per model voetbaltafel uniek. Het kan dus zo zijn dat het gedeelte dat jij nodig hebt niet in onze webshop te vinden is. Stuur ons dan een foto met het te vervangen onderdeel. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op met een passende oplossing.