Tafeltennistafels voor Bedrijven

Hieronder vind je tafeltennistafels van hoogwaardige kwaliteit en uitermate geschikt voor intensief gebruik in bedrijfs- en sportkantines, scholen en openbare ruimtes.

Ons ruime assortiment biedt voor elke situatie een geschikte tafeltennistafel. Zo hebben we compacte tafels die gemakkelijk te verplaatsen zijn en opgeborgen kunnen worden, maar ook wedstrijdtafels die zelfs geschikt zijn voor professionele toernooien.

Een tafeltennistafel kan een belangrijke toevoeging kan zijn aan de bedrijfscultuur en het creëren van een gezonde en gezellige werkomgeving.  Onze tafeltennistafels zijn van duurzame kwaliteit en kunnen tegen een stootje. Daar zijn deze tafels op geselecteerd! Of wil je iets extra’s, een tafeltennistafel met logo?

Bekijk ons assortiment en laat je inspireren door de verschillende mogelijkheden. Heb je vragen of wil je meer informatie over onze tafeltennistafels? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Resultaat 1–12 van de 18 resultaten wordt getoond