Tafeltennistafels

Tafeltennistafel kopen? Op steeds meer plekken staat tegenwoordig een tafeltennistafel of pingpongtafel. En ja, dat is hetzelfde. Tafeltennis is aan een sterke opmars bezig en tafeltennis is gewoon weer cool. Heemskerk maakt al sinds 1939 tafeltennistafels. Wij weten dus waar we het over hebben.

Bedrukte tafeltennistafel
Op zoek naar een bedrukte tafeltennistafel, een tafeltennistafel met jullie eigen logo? Heel veel bedrijven gingen jullie al voor. Als je een het beste merk wilt voor op kantoor, een echte blikvanger, lees dan snel hier verder.

Kleinere tafeltennistafel
Als je een full-size tafel nog even te groot vindt, dan hebben we ook nog een midi en een mini pingpong tafel. Hulp nodig bij het kopen van een tafeltennis tafel? Stuur ons een e-mail!

Resultaat 1–12 van de 32 resultaten wordt getoond

Bedrukte tafeltennistafel

Kleinere tafeltennistafel

Bij Heemskerk vinden we tafeltennis zó leuk, dat we het liefst iedereen zouden zien tafeltennissen. In onze webshop vind je dan ook een pingpong tafel voor iedereen. En zelfs voor mensen met een beperking zijn er tafeltennistafels, de schuiftafels! Op deze tafel laat je de bal niet stuiteren, maar rollen. Schuiftafels worden compleet met opstaande randen geleverd.

Afmetingen tafeltennistafel

Een tafeltennistafel neemt wel veel ruimte in beslag. De standaard afmetingen zijn 274 centimeter lang bij 152,5 centimeter breed. De hoogte van een tafel is 76 centimeter.

Welke tafeltennistafel moet ik kopen?

Welke tafeltennistafel je koopt is afhankelijk van hoe je de tafel gaat gebruiken. Komt hij bijvoorbeeld op kantoor te staan? Dan raden we een stevige, professionele tafel aan. Of zet je de pingpongtafel in de achtertuin neer? Kies dan voor een outdoor tafeltennistafel.

Om hierin de juiste keuze te maken kun je jezelf de volgende vragen stellen:
Waar komt de pingpongtafel te staan? Is dat binnen of zal hij voornamelijk buiten gebruikt worden?
Hoe vaak wordt er gebruik gemaakt van de tafel? Speel je thuis eens in de zoveel tijd, of wordt er dagelijks intensief door meerdere mensen op de tafeltennistafel gespeeld?
Wie gaat er op de tafeltennis tafel spelen? Zullen vooral volwassenen de pingpongtafel gebruiken of spelen er meestal kinderen op?
Door deze vragen te beantwoorden krijg je een goed beeld van de tafeltennistafel die geschikt is voor jouw locatie.

Hoe kan ik mijn tafeltennistafel vervoeren?

Door het formaat van de tafeltennistafel is vervoeren een lastige klus. Gelukkig hoef jij je daar niet druk over te maken. Als je bij ons een tafeltennistafel koopt leveren wij hem gratis bij je af.

Als je de pingpongtafel zelf gaat monteren kunnen wij hem al binnen 2 tot 5 werkdagen bij je afleveren. Wil je dat wij de tafel monteren? Dan hebben we iets langer nodig, namelijk 2 tot 10 werkdagen. In de meeste gevallen zal onze eigen chauffeur de tafeltennistafel, compleet met netpost combinatie, op jouw adres afleveren.

Kom je er toch niet helemaal uit welke tafel voor jou geschikt is? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag bij het maken van je keuze.