Recreatieve tafeltennisbatjes

Tafeltennis is een sport die overal gespeeld kan worden. Daarom zien we steeds vaker dat mensen thuis of op kantoor een tafeltennistafel hebben staan. Of je nu in je vrije tijd graag een ontspannen potje pingpong speelt of serieus traint, er is altijd een geschikt tafeltennisbatje voor jou.

Voor degenen die gewoon plezier willen hebben en wat luchtige rally’s willen spelen, zijn er batjes beschikbaar die geschikt zijn voor recreatief gebruik. Deze batjes hebben meestal een goede balans tussen controle en snelheid, waardoor je gemakkelijk kunt manoeuvreren en de bal kunt raken.

Voor degenen die hun spel willen verbeteren en meer technische slagen willen oefenen, zijn er batjes met meer geavanceerde eigenschappen. Deze batjes bieden vaak een betere grip op de bal en meer controle, zodat je nauwkeuriger en preciezer kunt spelen. Voor de serieuze spelers en professionals zijn er hoogwaardige batjes beschikbaar die zijn ontworpen voor maximale snelheid, spin en controle.

Resultaat 1–12 van de 13 resultaten wordt getoond

Je hebt waarschijnlijk al gezien dat er veel verschillende tafeltennis batjes zijn. Elk van deze batjes heeft zijn eigen unieke eigenschappen. Zo zijn er ping pong batjes met noppen op het rubber, batjes met een holrond handvat en zelfs tafeltennisbatjes voor buiten. We helpen je graag met het maken van jouw keuze voor het ideale batje.

Welk tafeltennisbatje moet ik kopen?

Ieder tafeltennisbatje heeft unieke eigenschappen. Welk batje voor jou het meest geschikt is, is dan ook afhankelijk van jouw wensen en niveau. Speel je eens in de zoveel tijd voor de lol een potje ping pong? Kies dan voor een batje met 1, 2 of 3 sterren. Speel je regelmatig, dan is een batje met 4 of 5 sterren meer geschikt voor jou. Of ga voor een speciaal outdoor tafeltennisbatje als jouw tafeltennistafel buiten staat.

Bij Heemskerk hebben we in ons assortiment tafeltennisbatjes variërend van 1 tot maar liefst 10 sterren. Deze sterren geven het niveau van het batje aan. Voor thuisgebruik raden wij de batjes met 1 – 5 sterren aan. Met deze ping pong batjes kun je meer controle uitoefenen over het tafeltennisballetje, waardoor je bepaalde technieken goed onder de knie kunt krijgen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er een leuk potje tafeltennis met vrienden, familie of collega’s mee kunt spelen.

Kan een ping pong batje bedrukt worden?

Het bedrukken van een tafeltennisbatje is een ingewikkeld proces, maar zeker niet onmogelijk. Zo’n bedrukking op het rubber of het handvat van je ping pong batje is perfect als uniek cadeau voor een echte tafeltennis fanaat. Of wat dacht je van een gepersonaliseerd batje als relatiegeschenk.

Als het gaat om het personaliseren van een tafeltennisbatje dan is er bij Heemskerk een heleboel mogelijk. Zo kun je ervoor kiezen om een naam of logo op het handvat te laten drukken, of zelfs graveren voor een extra luxe uitstraling. Ook het rubber kan aan beide kanten bedrukt worden met een ontwerp of foto naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor het logo van jouw bedrijf, of die leuke vakantiefoto. (Bijna) alles is mogelijk!

Veel gestelde vragen