Tafeltennis onderdelen

De tafeltennistafels van Heemskerk zijn van hoge kwaliteit. Dat blijkt wel uit de berichten die we soms van klanten krijgen, die al ruim 20 jaar op hun Heemskerk tafel spelen. Het is dan ook niet gek dat er na zo’n lange tijd weleens iets aan jouw tafeltennistafel vervangen moet worden. Hier vind je de meest gangbare onderdelen om jouw Heemskerk tafeltennistafel weer zo goed als nieuw te maken.

Resultaat 1–12 van de 17 resultaten wordt getoond

Eenvoudig onderdelen bestellen in onze webshop

De meest gangbare onderdelen vindt je al in onze webshop, bijvoorbeeld verschillende bathouders voor onze Rol Compact tafeltennistafels, een verbindingsstuk voor de wielen en een T-stuk voor de bevestiging van een netpost. Je bestelt ze eenvoudig via onze website en binnen 2 werkdagen heb je ze al in huis. Zo kun je snel weer tafeltennissen op een complete tafel.

Onderdelen voor oudere tafeltennistafels

Omdat onze tafeltennis tafels zo lang mee gaan, is er een goede kans dat u een model heeft dat inmiddels niet meer in ons assortiment zit. Geen probleem, want ook voor de oudere tafels hebben wij de onderdelen nog op voorraad. Als je niet precies weet welk onderdeel je nodig hebt voor jouw tafel, dan kunnen wij aan de hand van foto’s zien welke onderdeel de tafeltennistafel weer compleet maakt. Behalve losse onderdelen voor je tafeltennistafel vind je bij ons een ruim aanbod aan tafeltennis accessoires.

Wil je meer weten over onze tafeltennistafels, de onderdelen of tafeltennis accessoires? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij beantwoorden graag al je vragen.