Poolkeu

Op zoek naar een poolkeu of kinderkeu, maar nog geen idee waar je moet beginnen? Begin dan hier. Voor de beginner hebben we een tweedelige pool keu, de Heemskerk 1 ster. En deze poolkeu voor de startende pooler is er in drie lengtes. De Heemskerk 1 ster poolkeu is bijzonder populair vanwege zijn uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Daarnaast hebben we een 3 ster poolkeu, een 5, 7 en 9 ster keu. Oplopend in kwaliteit en de naam van de keu is een eerbetoon aan de bijnamen van de grote biljarters uit de 19e en 20e eeuw.

Verder is het zoeken naar de juiste poolkeu een persoonlijke smaak. Hulp nodig bij de juiste keuze voor een keu? Mail ons!

Toont alle 10 resultaten

Voor iedereen is er wel een geschikte poolkeu. Of je nu regelmatig speelt in competitieverband of af en toe thuis een potje wilt poolen. En ook voor kinderen zijn er poolkeuen verkrijgbaar. Deze speciale kinderkeuen hebben een lengte van 120 of 125 cm en zijn ideaal om kinderen kennis te laten maken met deze leuke vorm van biljart.

Wat is het verschil tussen poolkeuen en andere keuen?

Biljartkeuen zijn er in veel verschillende varianten. Zo zijn er speciale keuen voor ieder soort biljartspel: Carambole of Poolbiljart. Het verschil tussen poolkeuen en andere keuen zit vooral in de lengte en het gewicht. Maar ook de flexibiliteit van de keu speelt een rol. Een poolkeu is namelijk veel flexibeler dan andere biljartkeuen.

Waar jij het prettigst mee speelt is heel persoonlijk. Zo kan het zijn dat je liever carambole speelt met een poolkeu of andersom. Bij Heemskerk vind je een ruim assortiment aan poolkeuen, ieder met zijn eigen eigenschappen. Én, omdat het oog ook wat wilt, zijn er poolkeuen verkrijgbaar in meerdere verschillende kleuren.

Welke poolkeu past bij mij?

Wat de ideale poolkeu voor jou is, is heel persoonlijk. Of een poolkeu bij jou past hangt af van  Verder kunnen het gewicht en de lengte van de keu voor jou een voorwaarde zijn.

Ook het niveau waarop je pool speelt heeft invloed op jouw keuze voor de geschikte keu. Voor beginners en mensen die eens in de zoveel tijd eens een potje poolen vind je in ons assortiment de Economic keuen. Deze keuen bestaan uit 1 deel en zijn voorzien van een schroefpomerans. Je kunt kiezen uit verschillende soorten hout en meerdere lengtes, zodat er voor iedere beginnende poolspeler wel een keu is. Speel je al wat langer of ben je het beginners niveau inmiddels voorbij, kijk dan eens naar de Artemis pool keuen.