Voetbaltafel met Logo

Tafelvoetbal Personalisatie

Je ziet ze steeds vaker in een kantoor of bedrijf, een voetbaltafel die helemaal in stijl van het bedrijf of merk is gemaakt. Wil jij dat ook? Dat kunnen wij regelen voor je. Een voetbaltafel met logo!

Op deze manier heb je een unieke blikvanger in je bedrijf, waarbij je ook nog eens weet dat er veel plezier aan beleefd wordt, door zowel personeel als klanten. Die vinden het extra leuk om op deze tafel te spelen. Je krijgt gegarandeerd heel veel complimenten. Dat weten we al van alle klanten die wij inmiddels hebben geholpen.

En het mooie is, je kunt ervoor zorgen dat jouw voetbaltafel de enige is in de wereld die er zo uitziet. Even een potje tafelvoetbal spelen in de pauze is niet alleen ontzettend leuk, maar verbetert ook de communicatie tussen collega’s én daarnaast verhoogt het ook nog eens de productiviteit!

Dat noemen wij nou een win-win situatie!

Opties voor jouw voetbaltafel met logo

Jouw voetbaltafel maak je zoals jij dat wilt. Wij bieden de volgende mogelijkheden

• Kies uit 5 verschillende modellen voetbaltafels
  • Bedrukken van de buitenzijde en het speelveld
  • Mogelijkheid tot het in kleur spuiten van het onderstel
  • Keuze uit verschillende kleuren spelers (5 standaard kleuren)
  • Handige templates beschikbaar om het ontwerp op te maken
  • Optie om het design door Heemskerk te laten maken

Jouw voetbaltafel zoals jij dat wilt

De meest populaire voetbaltafels die wij personaliseren zijn de Soccer School en de Tactic. Daarnaast de Soccer School Cover en de High Tactic Cover. Waarom deze modellen? Wij hebben wel een idee.

Ten eerste: deze tafels zijn ontworpen voor langdurig en intensief gebruik. Heemskerk levert ze bijvoorbeeld aan gevangenissen en asielzoekerscentra, vanwege hun duurzaamheid. Een bijzonder kenmerk is dat de poppetjes verzonken zijn en niet met een schroef vastzitten, wat zorgt voor extra stevigheid en veiligheid.

En wat ook prettig is, de vlakken waarop de stickers komen, zijn rechthoekig en dus makkelijk te ontwerpen.

En bij de professionele voetbaltafels, zoals de modellen Soccer School en Tactic, is er ook de mogelijkheid om het speelveld en de poppen aan te passen. Daar lees je hieronder meer over.

Vraag hieronder vrijblijvend een offerte aan.

Poppetjes voor Soccer School en Tactic

De poppetjes van de Soccer School (Cover) en de (High) Tactic (Cover) worden niet geschroefd op de stangen, maar deze worden gegoten. Hierdoor is het proces van personaliseren van de poppetjes iets complexer.

Wat is er in elk geval wel mogelijk? Als het gaat om doorlopende stangen, dan kunnen we poppetjes leveren in de volgende kleuren:

wit, grijs, zwart, rood, blauw

Als het gaat om telescopische stangen, dan kunnen de poppetjes bovendien worden geleverd in het:

geel, groen, bruin, oranje, lichtbruin

Alle overige kleuren zijn op aanvraag of vanaf 50 stuks.

Hoe gaat de personalisatie in z’n werk

Wanneer je ervoor kiest om jouw voetbaltafel te laten personaliseren, dan kun je via onderstaand formulier een vrijblijvende offerte aanvragen. Hierin kun je al jouw wensen aangeven zodat de offerte helemaal compleet is.

Download alvast de templates voor het maken van het ontwerp, je kunt hier dan direct mee aan de slag.

Zodra de offerte akkoord is maken wij de bestelling van jouw voetbaltafel met logo aan, je ontvangt hiervan een bevestiging en direct ook een factuur. Als de factuur is voldaan en we het design van je hebben ontvangen gaan we direct aan de slag.

We voorzien de voetbaltafel van jouw ontwerp en maken ‘m helemaal klaar voor verzending.

Welke merken gingen je voor?

Als het gaat om het personaliseren van een Heemskerk voetbaltafel zijn er al een aantal bedrijven je voor gegaan. Welke? We maakten al eens één of meerdere gepersonaliseerde voetbaltafels voor de volgende bedrijven en merken: Chupa Chups, Jumbo Supermarkten, Bovag, DHL, Hema, Tempo Team, Volkswagen/KNVB, Lenovo, Samsung en Mentos zijn er een paar. Maar ook voor het MKB gaan er wekelijks een paar Heemskerk voetbaltafels met logo de deur uit bij ons.

Download hier de templates voor het ontwerpen van jouw gepersonaliseerde voetbaltafel: