Bedrukte Voetbaltafel High TacTic Cover

Stevige voetbaltafel met uw eigen design!
Waterpas te zetten door de rubberen stelvoeten

Direct leverbaar

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Stevige voetbaltafel met uw eigen design!
Waterpas te zetten door de rubberen stelvoeten
Kan geleverd worden met zowel telescopische als doorlopende stangen
Inclusief glasplaat en muntinworp

Bekijk hier de handleiding en download de templates

Kies hier je Accessoires

Tafelvoetbal Shirtjes (per 11) eigen design
Tafelvoetbal Handle Protection Grip - Blauw
Tafelvoetbalballetjes Heemskerk Profiel-zwart/wit (per 12)
Tafelvoetbalballetjes Heemskerk Geel PRO (per 12)

Beschrijving

Ontdek de perfecte combinatie van sport en maatwerk met de Heemskerk Bedrukte High Tactic Cover voetbaltafel! Ideaal voor bedrijven die een unieke en opvallende toevoeging willen voor hun kantoor of als relatiegeschenk voor klanten. Geef je bedrijfsruimte een sportieve en persoonlijke touch door de voetbaltafel te voorzien van een eigen logo of een speciaal ontworpen artwork in de huisstijl kleuren.

Glasplaat en muntinworp systeem

De High Tactic Cover voetbaltafel is voorzien van een stevige glasplaat. Dat betekend dat je niet bang hoeft te zijn dat drankjes per ongeluk omgestoten worden en in de tafel belanden, maar ook dat stof en vuil geen kans krijgen om in de voetbaltafel te komen. Een groot voordeel voor de levensduur van jouw voetbaltafel. De geharde glasplaat is verzegeld, waardoor hij vrijwel onbreekbaar is en je dus veilig op de tafel kunt spelen.
Naast een glasplaat beschikt de High Tactic Cover over een muntinworp systeem. Ideaal voor openbare gelegenheden, want zo kunnen al jouw bezoekers voor een klein bedrag een potje tafelvoetbal spelen. Je kunt zelf kiezen welk muntstuk er betaald moet worden (€ 0,50 – € 1,00 – € 2,00). Of zet het muntinworp systeem op vrij spel, zodat je bezoekers gratis kunnen ontspannen tijdens een spelletje tafelvoetbal.

Voetbaltafel met eersteklas eigenschappen

Omdat de High Tactic Cover voetbaltafel ontzettend stevig is, is het de perfecte tafel voor openbare gelegenheden, zoals scholen en kantoren. Regelmatig en intensief gebruik zijn dan ook geen probleem voor deze voetbaltafel. Deze stabiliteit haalt de High Tactic Cover vooral uit de speelbak, die is opgebouwd met MDF zijpanelen van 25 mm dik, en het metalen onderstel van 90 x 90 mm dik. Het onderstel is voorzien van rubberen stelvoeten, zodat je de voetbaltafel op iedere ondergrond waterpas kunt zetten. Ook de stangen geven deze voetbaltafel extra stevigheid. Die hebben namelijk een diameter van maar liefst 18 mm en bevatten poppetjes die op de stangen gegoten zijn. De schuin oplopende hoeken van het speelveld en de 10 gratis voetbalballetjes zorgen voor een complete tafelvoetbal ervaring!

Personalisatie Opties

Bij deze voetbaltafel is de kast van de tafel voorzien van een complete wrap. Plaats je bedrijfslogo of een uniek ontwerp in de huisstijlkleuren op de 4 zijkanten voor een opvallende en blijvende indruk bij klanten en werknemers. Naast deze personalisatie is het ook mogelijk om het speelveld van een eigen look te voorzien en zijn er ook nog mogelijkheden om de spelers hun eigen shirt te geven. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Maak van je Bedrijf een Blikvanger

Investeer in de Heemskerk Bedrukte High Tactic voetbaltafel en combineer sport met branding. Ideaal voor bedrijfsevenementen, kantoorplezier of als een uniek cadeau aan gewaardeerde klanten. Transformeer je kantooromgeving met deze sportieve blikvanger en laat een blijvende indruk achter!

Extra informatie

Afmeting en Gewicht