Voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover

Levering van de Voetbaltafel: Geen Montage
Voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover 999.99 x1 999.99

999.99

Lease deze tafel vanaf 66,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Voetbaltafel voorzien van 5mm geharde glasplaat
Glazen top zorgt voor geluidsdemping
Stevige voetbaltafel voor intensief gebruik
Standaard inclusief 10 voetbalballetjes

Kies hier je Accessoires

Afdekhoes voor voetbaltafels
39.99
Spray voor voetbaltafel stangen
5.99
Tafelvoetbal Handvat Wrap - Blauw
3.99
Tafelvoetbalballetjes Heemskerk Kurk (per 12)
18.99

Beschrijving

De voetbaltafel Heemskerk Soccer School Cover heeft een afdek glasplaat van onbreekbaar gehard glas.

Stevige voetbaltafel met 5mm gehard glas

Ben je op zoek naar een stevige voetbaltafel die intensief gebruikt kan worden? Dan is de Soccer School Cover voetbaltafel zeker een goede keuze. Deze tafel is namelijk zeer geschikt om in verschillende openbare ruimtes neer te zetten. Denk daarbij aan de school- of bedrijfskantines en sportverenigingen. En omdat deze voetbaltafel uitgerust is met een 5 mm geharde glasplaat, hoef je je geen zorgen te maken over drankjes die in de tafel vallen of voetbal balletjes die kwijt raken. De afdek glasplaat is van onbreekbaar gehard glas, wat het geluid tijdens het spel ook nog eens dempt.

Aluminium poten

De voetbaltafel Soccer School Cover heeft dan wel een glasplaat die de tafel afsluit, maar er hoeft voor een spelletje tafelvoetbal niet betaald te worden. De Soccer School Cover heeft namelijk geen munt inworpsysteem. De 10 meegeleverde balletjes worden door middel van de balinworp in het spel gebracht en kunnen steeds opnieuw gebruikt worden. En door de schuin oplopende hoek blijft het balletje nooit meer stil liggen op het speelveld. Dit speelveld is van gehard glas dat gezandstraald is voor een optimale balcontrole. De poten zijn van geanodiseerd aluminium en zijn 80mm bij 80mm. Je speelt op de Soccer School Cover met stangen van maar liefst 18 mm dik. Je kunt zelf kiezen of dat doorlopende stangen of telescopische stangen zijn. De teams van grijze en zwarte poppen zijn op de stangen gegoten in plaats van geschroefd, wat ervoor zorgt dat ze extra stevig zijn.

Een voetbaltafel met jouw eigen design

De Soccer School Cover is een stevige tafel die op zich al een erg mooie toevoeging is voor ieder interieur. Maar wil je van de voetbaltafel een echte blikvanger maken in jouw bedrijf of kantine? Kies er dan voor om de tafel te personaliseren. Wij kunnen deze voetbaltafel volledig aan jouw wensen aanpassen, zodat hij helemaal past bij de huisstijl van jouw bedrijf of vereniging.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht