Tafeltennistafel leasen

Tafeltennistafel leasen voor bedrijven

Geef je bedrijf een boost met leuke mogelijkheden voor je team! Bij Heemskerk bieden we tafeltennistafels niet alleen te koop aan, maar ook voor lease. Ontdek hoe onze leaseopties je bedrijf kunnen verbeteren. Transformeer je werkomgeving in een levendige ruimte waar plezier en productiviteit samengaan.

Flexibiliteit voor je bedrijf

Leaseopties die passen bij jouw behoeften, ongeacht de grootte van je bedrijf. Waarom vastzitten aan lange contracten? Begin al vanaf een paar tientjes per maand, met een minimale periode van slechts 6 maanden. En je kunt elke maand of om de 3 maanden van speeltafel wisselen.

Regelmatig onderhoud

Met ons standaard onderhoud, elke 6 maanden, en de optie om dit te verhogen naar elk kwartaal, blijft je pingpongtafel altijd speelklaar.

Gericht op bedrijf en school

Lease opties bieden we speciaal aan voor bedrijven en scholen. We begrijpen namelijk exact wat deze sectoren nodig hebben.

Eenvoudige Vervangingsgarantie

Als je tafeltennistafel vervangen moet worden, zijn wij er voor jou. Hoewel we vertrouwen op je zorgvuldigheid, hebben we duidelijke regels voor kosten bij verkeerd gebruik.

Gelukkiger en Gezonder Team

Door bij ons te leasen, investeer je indirect in het welzijn van je team. Tevreden medewerkers dragen bij aan een productieve sfeer op het werk.

Eenvoudig leasingproces

Het lease proces bij ons is eenvoudig en transparant. Vul ons aanvraagformulier in en ontvang een vrijblijvend aanbod op maat. Een maand borg en automatische incasso regelen de betalingen soepel.

Kwaliteit en duurzaamheid gegarandeerd

Alleen tafeltennistafels uit ons Sports en Design assortiment komen in aanmerking voor lease. We zorgen voor hoogwaardige producten die lang meegaan en een toegevoegde waarde zijn voor je bedrijf.

Zonder Gedoe

Geen zorgen over de opzet. Onze montage & transport opties zorgen ervoor dat alles soepel verloopt vanaf het moment van bestellen tot het eerste spelletje.

Inclusief accessoires

Bij Heemskerk zijn accessoires zoals balletjes en batjes inbegrepen bij je lease, zodat je direct kunt beginnen met spelen.

Trend: Personalisatie

Naast de vele leasingmogelijkheden, is er een opvallende trend opgekomen: personalisatie.

Wat betekent dit? Met lease krijg je een tafeltennistafel, maar wij zorgen ervoor dat deze uniek is. Hoe? We voegen jullie logo toe aan op het speelveld van een tafeltennistafel. Zo krijg je een unieke tafel die echt opvalt.

Bekijk onze personalisatiepagina voor voorbeelden.

Wil je een personalisatie toevoegen? Geef het aan in het onderstaande formulier. Let op: de voorwaarden en looptijden kunnen verschillen van standaard leasing van een tafeltennistafel.

Indoor- of outdoor

Vooral voor een tafeltennistafel is het essentieel om vooraf te bepalen of de tafel binnen gebruikt gaat worden, of dat de tafel vooral outdoor gewenst is. Het blad van een binnentafel is van een ander materiaal dan dat van een buitentafel. Een indoortafel buiten in de felle zon of regen gebruiken, betekent namelijk dat de tafel daarna niet meer bruikbaar is.

Duidelijke financiële structuur

Onze borg van 3 maanden geeft zekerheid voor ons beiden, en met betaling via incasso verloopt het betalingsproces naadloos.

Wees voorbereid op het onverwachte

Bescherm je tafel met onze verzekeringsoptie en speel met gemoedsrust, wetende dat we je ondersteunen, wat er ook gebeurt.

Algemene voorwaarden voor zorgeloos spelen

We stellen duidelijke voorwaarden om ervoor te zorgen dat het speelplezier blijft bestaan. Schade door ondeugdelijk gebruik wordt verrekend met de borg, maar we streven naar een zorgeloze speelervaring voor al onze klanten.

Vanaf prijzen

Hieronder een indicatie van onze leaseprijzen. Alles is uiteraard afhankelijk van het type tafeltennistafel en de duur van de lease periode, zijn de kosten € 29,99 per maand.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: tafeltennistafel lease

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Op welke tafeltennistafel wil je spelen?*
Wil je een tafeltennistafel met eigen logo?
Is er behoefte aan batjes en ballen?
Heb je interesse in een aanvullend onderhoudscontract?