Pooltafel met Logo

Gepersonaliseerde pooltafel

Jouw pooltafel met personalisatie is een échte eyecatcher op kantoor.

Kies de pooltafel of biljarttafel die het beste bij jullie past, stuur ons het logo of ontwerp en wij doen de rest. Ga bijvoorbeeld voor een toffe bedrukking op de buitenzijde van de tafel, óf kies voor jouw logo op het biljartlaken. Bijna alles is mogelijk en met de handige templates is het ontwerp voor jouw gepersonaliseerde pooltafel snel en makkelijk gemaakt.

Opties voor jouw biljart- of pooltafel

Hoe jouw pooltafel of biljarttafel eruit komt te zien, dat bepaal je helemaal zelf. Dit zijn de mogelijkheden:

• Keuze uit verschillende modellen pool- en biljarttafels
  • Jullie logo of design op het biljartlaken
  • Eigen ontwerp op de korte- en/of lange zijde van de buitenkant.
  • Handige templates beschikbaar om het ontwerp op te maken.
  • Optie om het design door Heemskerk te laten maken.

Biljartkeu met logo

Op zoek naar een hele speciale biljart keu? Dat kunnen we regelen!

Zorg voor een unieke keu door een logo, een bedrijfsnaam of je eigen naam op een biljartkeu te laten graveren. De keu is geschikt voor zowel rechts- als linkshandige biljarters.

Kijk maar eens bij alle keuen, welke mogelijkheden er zijn. En kom je er niet uit, mail ons dan op sales@playheemskerk.com.

Neem contact op

Hoe gaat de personalisatie in z’n werk

Wanneer je ervoor kiest om jouw pool- of biljarttafel te laten personaliseren, dan kun je via onderstaand formulier een vrijblijvende offerte aanvragen. Hierin kun je al jouw wensen aangeven zodat de offerte helemaal compleet is.

Download alvast de templates voor het maken van het ontwerp, je kunt hier dan direct mee aan de slag.

Zodra de offerte akkoord is maken wij de bestelling van jouw biljarttafel of pooltafel met logo aan, je ontvangt hiervan een bevestiging en direct ook een factuur. Als de factuur is voldaan en we het design van je hebben ontvangen gaan we direct aan de slag.

We voorzien de tafel of de keu van de door jou gekozen personalisatie en maken ‘m helemaal klaar voor verzending.

Voorbeelden gepersonaliseerde Heemskerk pooltafels

Hieronder een selectie van gepersonaliseerde Heemskerk pooltafels. Zoals gezegd kunnen we de buitenkant voorzien van jullie logo of ontwerp en datzelfde geldt voor het poollaken in allerlei kleuren.

Download hier de personalisatie templates

Met deze handige templates maak je eenvoudig het ontwerp voor jouw pooltafel/biljarttafel of biljartkeu.