Pingpong balletjes

Ben je op zoek naar pingpongballetjes voor thuisgebruik? Onze pingpongballetjes zijn de perfecte keuze voor iedereen die wil tafeltennissen, maar niet op hoog niveau.  Als Heemskerk staan wij garant voor kwaliteit, en dat geldt ook voor onze pingpongballetjes. Onze ballen zijn van betere kwaliteit dan de goedkopere alternatieven die je op andere plekken vindt.

Naast de gebruikelijke witte pingpongballetjes bieden wij ook oranje balletjes aan. En waarom zou je niet eens experimenteren met onze andere gekleurde pingpongballetjes? Wat dacht je van blauw, rood, groen of zwart? Let wel, deze ballen zijn niet geschikt voor wedstrijden. Voor wedstrijden hebben wij onze 1-, 2- en 3-ster tafeltennisballen.

Toont alle 8 resultaten

Onze pingpong balletjes kun je gebruiken om lekker te tafeltennissen. Ze worden ook gebruikt voor verschillende evenementen, zoals babyshowers, gender reveal party’s of verjaardagsfeestjes! De pingpong balletjes hebben een goede kwaliteit en zijn echt mooi rond. En het leuke is dat ze in verschillende kleurtjes verkrijgbaar zijn. We krijgen vaak verschillende vragen. Hier een voorbeeld: Hoe je een pingpongballetje weer stroef krijgt, maar dat is niet mogelijk. Dan hebben we dat ook meteen opgelost.

Wat weegt een pingpongballetje?

Een Heemskerk pingpongballetje weegt eigenlijk niks. Onze balletjes wegen 3 gram en hebben een doorsnede van 40mm. Soms worden wel wat zwaardere balletjes gebruikt om het buiten tafeltennissen wat prettiger te laten verlopen.

Hoeveel kosten goedkope pingpongballetjes?

Hoeveel kosten goedkope pingpongballetjes eigenlijk. Wij verkopen al 100 pingpongballetjes voor onder de 30 euro. Bijkomend voordeel van al onze Heemskerk balletjes. Je kunt met al onze balletjes een leuk potje tafeltennis spelen. Ook met onze gekleurde balletjes. Onze balletjes zijn namelijk rond en worden er speciaal voor gemaakt. Het zijn geen speelgoedballen, waar je niet mee kunt pingpongen. Dat is het verschil. Niet te duur, maar wel met kwaliteit. We blijven een tafeltennis merk natuurlijk.

Kan ik mijn logo op tafeltennisballetjes laten bedrukken?

Het is mogelijk om pingpongballetjes te laten bedrukken. Omdat het balletje een ronde vorm heeft wordt hiervoor wordt een speciale drukpers gebruikt. Het bedrukken van pingpong balletjes is ideaal voor logo’s van merken en bedrijven.

De Fun tafeltennisballen van Heemskerk zijn erg geschikt voor het aanbrengen van bedrukkingen. Houd hierbij wel rekening met de afmeting. Op ieder balletje kan een bedrukking geplaatst worden van Ø 14 mm.

Veel gestelde vragen

Waar zijn pingpongballetjes van gemaakt?