Biljart keuen

Op zoek naar een biljart keu of kinderkeu? Wij hebben een keu in 1 of 2 delen. Een biljart keu in 2 delen is makkelijk in elkaar te schroeven en makkelijk mee te nemen.

Keu kopen, maar weet je niet waar te beginnen? Begin eens met het beantwoorden van de volgende vraag: ben je een beginnende speler of een gevorderde biljarter?

Onze Heemskerk 1 ster keu is voor de beginnende speler. Die is er in 3 maten: 107, 122 en 145 centimeter. Als je al iets verder bent met biljarten, dan kun je kiezen voor een 3 of ster keu en voor de wat meer gevorderde speler raden we een 7 of 9 ster keu aan.

Toont alle 3 resultaten

Biljart keu kopen?

Heemskerk heeft voor zowel de beginnende als voor de beginnende carambole biljarter een ruime keuze biljartkeuen.

Een typische carambole biljart keu is gemaakt van esdoornhout, beukenhout of ramin hout.

Over het algemeen is de poolbiljart keu wat zwaarder dan de carambole keu . Afhankelijk van hoe groot de biljarttafel is en wat je speelstijl is, kies je het de biljartkeu.

Wat is een goede biljart keu?

Ben je op zoek naar een goede biljart keu dan is de keuze allereerst afhankelijk van het budget, maar ook het doel. Vergelijk deze vraag maar eens met de vraag wat een goede auto. De meeste mensen zullen het eens zijn met het feit dat een Ferrari goede auto’s maakt. Alleen is het antwoord voor de meeste mensen niet relevant, omdat het budget dit niet toelaat of omdat ze op zoek zijn naar een ruime auto met 4 kinderen.

Datzelfde geldt ook voor een biljart keu. Ook hier heb je te maken met prijs-kwaliteit verhouding en met het doel.

Heemskerk heeft prima keuen voor de beginnende biljarter, oplopend in prijs voor de wat meer gevorderde speler.

Wat kost een biljart keu?

Kijk maar eens rond op onze webshop. We hebben al een carambole biljart keu voor rond de €15,- en in prijs lopen de Heemskerk keuen op tot boven de 100,-. Verder kun je het daarna zo gek maken als je zelf wilt.

Professionele keu

Een professionele biljart keu is geschikt voor recreatieve spelers die net iets meer willen. Het kiezen van de juiste lengte van een biljart keu is geheel persoonlijk.