Airhockeytafel met Logo

Airhockey Personalisatie

Personalisatie is de ideale manier om jouw airhockeytafel een extra fun factor te geven. Zo’n gepersonaliseerde airhockeytafel op kantoor geeft meteen een leuke sfeer.

Meerdere grote merken gingen je voor met een airhockeytafel met logo. Wat denk je bijvoorbeeld van Opel en Volvo, maar ook bij KPN en Samsung wordt op kantoor regelmatig een fanatiek potje airhockeytafel gespeeld op hun custom made airhockeytafel.

Opties voor jouw airhockeytafel

Hoe jouw airhockeytafel eruit komt te zien, dat bepaal je helemaal zelf.

• Airhockeytafel van hoge kwaliteit
  • De buitenzijde van de airhockeytafel bedrukt met jouw bedrijfslogo
  • Bijna ieder ontwerp mogelijk
  • Handige templates beschikbaar om het ontwerp op te maken
  • Optie om het design door Heemskerk te laten maken

Airhockey Pucks met logo

Als aanvulling op je gepersonaliseerde airhockeytafel zijn ook de airhockey pucks te bedrukken met een logo.

De rode pucks, met een diameter van 63 mm, zijn standaard rood en kunnen bedrukt worden met een klein logo of een korte tekst. Je kunt de gepersonaliseerde airhockey pucks bestellen per 10stuks.

Hoe gaat de personalisatie in z’n werk

Wanneer je ervoor kiest om jouw airhockeytafel te laten personaliseren, dan kun je via onderstaand formulier een vrijblijvende offerte aanvragen. Hierin kun je al jouw wensen aangeven zodat de offerte helemaal compleet is.

Download alvast de templates voor het maken van het ontwerp, je kunt hier dan direct mee aan de slag.

Zodra de offerte akkoord is maken wij de bestelling van jouw airhockeytafel met logo aan, je ontvangt hiervan een bevestiging en direct ook een factuur. Als de factuur is voldaan en we het design van je hebben ontvangen gaan we direct aan de slag.

We voorzien de airhockeytafel en/of de pucks van de bedrukking en maken ‘m helemaal klaar voor verzending.

Download hier de personalisatie templates

Met deze handige templates maak je eenvoudig het ontwerp voor jouw tafeltennistafel, batje of balletjes.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: personalisatie airhockey

Bedrijfsnaam
Contactpersoon(Vereist)
Adres(Vereist)