Tafelvoetbal accessoires

Wanneer je bij Heemskerk een voetbaltafel koopt, dan ontvang je daar standaard voetbalballetjes bij. Maar naast de balletjes vind je in ons assortiment nog meer tafelvoetbal accessoires om jouw tafelvoetbal ervaring compleet te maken.

Toont alle 10 resultaten

De voetbaltafels van Heemskerk zijn al erg compleet uitgevoerd, maar in sommige gevallen kan het handig zijn om extra tafelvoetbal accessoires aan te schaffen. Denk daarbij aan verlichting, een spray voor de stangen of een afdekhoes.

Hoe leer je goed tafelvoetballen?

Om goed te leren tafelvoetballen moet je, zoals bij iedere sport, vooral veel oefenen. Het is dus belangrijk dat je regelmatig kunt beschikken over een professionele voetbaltafel. Verder kunnen tafelvoetbal accessoires helpen om steeds beter te worden, zoals de PRO voetbal balletjes en speciale handvat wraps.

Deze handvat wraps geven de handvatten van jouw voetbaltafel niet alleen een leuk kleurtje. Ze zorgen ook voor extra grip, voorkomen slijtage van de handvatten en zijn bovendien erg hygiënisch. Naast handige accessoires kan het helpen om voldoende licht te hebben boven het speelveld van de voetbaltafel. Zo kun je goed zien hoe bepaalde trucjes werken om ze vervolgens zelf te perfectioneren.

Hoe houd ik mijn voetbaltafel in topconditie?

Goed onderhoud is de sleutel tot het behoud van je voetbaltafel. Controleer regelmatig of er geen onderdelen kapot zijn en zorg ervoor dat je de tafel zo goed mogelijk beschermt tegen invloeden van buitenaf. Zo kan je extra lang genieten van jouw favoriete tafelvoetbal spel.

Jouw Heemskerk voetbaltafel is zo gemaakt dat hij tegen een stootje kan. Toch kan het na verloop van tijd voorkomen dat er een onderdeel vervangen moet worden. In onze webshop vind je verschillende onderdelen, zoals stangen, handvatten en voetbalpoppen. Verder kunnen vuil en stof ervoor zorgen dat bijvoorbeeld de stangen van de voetbaltafel minder soepel bewegen. Ook op het gebied van onderhoud kun je bij Heemskerk terecht. Gebruik bijvoorbeeld de spray voor tafelvoetbalstangen en dek je voetbaltafel na gebruik af met de speciale afdekhoes.

Heb je vragen over onze voetbaltafel accessoires, de mogelijkheden voor de levering of de installatie van deze accessoires? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het Heemskerk team staat voor je klaar.