Betaalgegevens

Je bent van plan om een artikel van Heemskerk te bestellen. Via onze website is dit gemakkelijk en snel. Ook hebben we het betaalproces zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt.

Betalen kan bij Heemskerk op een aantal manieren:

Voor jouw gemak en veiligheid gaan (bijna) alle betalingen via MultiSafePay. Je wordt tijdens het bestelproces gevraagd welke betaalmethode je wilt gebruiken, je kunt daarbij kiezen uit de volgende opties:

iDEAL

Tegenwoordig is iDEAL niet meer weg te denken als betaalmiddel voor webshops. Tijdens het bestelproces word je doorgelinkt naar de beveiligde omgeving van jouw eigen bank waardoor je direct het aankoopbedrag kunt overmaken. Na je betaling keer je terug in onze webshop en ontvang je jouw ordernummer

Sofort / Bancontact

Deze betaalmethodes zijn vergelijkbaar met iDEAL. Ook hier word je doorgelinkt naar de beveiligde omgeving van jouw eigen bank. Sofort en Bancontact zijn vooral populair in Duitsland en België.

Creditcard

In onze webshop kun je ook makkelijk betalen met je creditcard. Je kunt hierbij kiezen voor Visa of Mastercard. Je vult bij deze methode verschillende gegevens in, zoals je kaartnummer en rond zo de betaling af. Deze methode is ideaal voor zakelijke klanten.

Bankoverschrijving

Wanneer je de betaling het liefst op een later moment voldoet, kan dat via een bankoverschrijving. Als je in onze webshop kiest voor de betaalmethode bankoverschrijving, dan ontvang je op het opgegeven e-mailadres een e-mail van MultiSafePay. Hierin vind je een link waarmee de betaling gedaan kan worden

Pinnen bij afhalen

Wanneer je een product in ons magazijn afhaalt kun je kiezen voor een pin betaling. Houd er rekening mee dat niet ieder artikel af te halen is.

Factuur

Is het voor jou niet mogelijk om de betaling digitaal te voldoen, bijvoorbeeld omdat je een factuur nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij maken dan graag de order handmatig voor je aan en sturen vooraf een Pro-Forma factuur.

LET OP! Helaas is het niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij versturen het door jou bestelde artikel zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Mocht je vragen hebben over de betaalmethodes? De medewerkers van onze klantenservice staan klaar om u verder te helpen.

Bel naar: 071-3312495
Of mail naar: info@playheemskerk.com