Voetbaltafel leasen

Voetbaltafel leasen voor je bedrijf

Wil je wat leuks op kantoor voor je team? Bij Heemskerk verkopen we niet alleen voetbaltafels, maar je kunt onze Heemskerk tafelvoetbaltafels ook leasen. Lees snel verder hoe je met leasen zelfs je eigen bedrijf kunt verbeteren en verander je kantoor in een gezellige ruimte om in de pauze meer plezier te geven aan je personeel.

Flexibiliteit

Maatwerk leaseopties voor je bedrijf, ongeacht de omvang. Waarom vastzitten aan lange contracten? Begin al vanaf een paar tientjes per maand, met een minimale periode van slechts 6 maanden. Bovendien kun je elke maand of om de 3 maanden van tafel wisselen.

Regelmatig onderhoud

Dankzij ons reguliere onderhoudsschema, om de 6 maanden standaard, en de flexibele optie om dit te verhogen naar elk kwartaal, blijft jouw voetbaltafel altijd in topconditie, klaar om te spelen.

Gericht op bedrijf en school

Onze leaseopties zijn speciaal ontworpen voor bedrijven en scholen, omdat we precies begrijpen wat deze sectoren nodig hebben.

Eenvoudige Vervangingsgarantie

Als je voetbaltafel moet worden vervangen, staan wij voor je klaar. Hoewel we vertrouwen op je zorgvuldigheid, hanteren we duidelijke richtlijnen voor de kosten bij verkeerd gebruik.

Gelukkiger en Gezonder Team

Met ons leaseprogramma investeer je indirect in het welzijn van je team. Tevreden medewerkers dragen bij aan een productieve werkomgeving.

Eenvoudig leasingproces

Bij ons is het leasen van apparatuur eenvoudig en transparant. Vul ons aanvraagformulier in en ontvang een vrijblijvende offerte op maat. Met slechts een maand borg en automatische incasso verlopen de betalingen soepel.

Kwaliteit en duurzaamheid gegarandeerd

Lease-opties zijn alleen beschikbaar voor voetbaltafels uit ons Sports en Design assortiment. We bieden hoogwaardige producten die lang meegaan en een meerwaarde vormen voor je bedrijf.

Zonder Gedoe

Maak je geen zorgen over de installatie. Met onze montage- en transportopties zorgen we ervoor dat alles soepel verloopt vanaf het moment van bestellen tot aan het eerste spelletje.

Inclusief accessoires

Bij Heemskerk zijn balletjes inbegrepen bij je lease, zodat je direct kunt beginnen met spelen.

Trend: Personalisatie

Naast onze uitgebreide leasingmogelijkheden, zien we een opkomende trend: personalisatie.

Wat houdt dit in? Bij het leasen ontvang je een standaard voetbaltafel, maar wij bieden de mogelijkheid om deze uniek te maken. Hoe? We kunnen jullie logo toevoegen aan het speelveld of de buitenkant van de voetbaltafel. Zo krijg je een gepersonaliseerde tafel die echt opvalt.

Bekijk onze personalisatiepagina voor inspirerende voorbeelden.

Wil je je tafel personaliseren? Laat het ons weten via het onderstaande formulier. Houd er rekening mee dat de voorwaarden en looptijden kunnen verschillen van standaard voetbaltafel lease.

Indoor- of outdoor

Bij het kiezen van een voetbaltafel is het vooral belangrijk om te bepalen of deze voor binnen- of buitengebruik is. Het materiaal van een indoor voetbaltafel is anders dan dat van een outdoor voetbaltafel. Een binnentafel buiten gebruiken in de felle zon of regen kan ervoor zorgen dat de tafel daarna niet meer bruikbaar is.

Duidelijke financiële structuur

Onze borg van drie maanden biedt gemoedsrust voor beide partijen, en met onze betaling via automatische incasso verloopt het betalingsproces moeiteloos.

Wees voorbereid op het onverwachte

Bescherm je investering met onze verzekeringsmogelijkheid en geniet van gemoedsrust, wetende dat we je ondersteunen, ongeacht wat er gebeurt.

Algemene voorwaarden voor zorgeloos spelen

We stellen duidelijke voorwaarden om ervoor te zorgen dat het speelplezier blijft bestaan. Schade door ondeugdelijk gebruik wordt verrekend met de borg, maar we streven naar een zorgeloze speelervaring voor al onze klanten.

Vanaf prijzen

Hieronder een indicatie van onze leaseprijzen. Alles is uiteraard afhankelijk van het type tafeltennistafel en de duur van de lease periode, zijn de kosten € 49,99 per maand exclusief BTW.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: voetbaltafel lease

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Op welke voetbaltafel wil je spelen?*
Wil je een voetbaltafel met eigen logo?
Heb je interesse in een aanvullend onderhoudscontract?