Tafeltennistafels Outdoor

Ben jij op zoek naar een tafeltennistafel voor buiten? Wil jij graag buiten pingpongen en je tafel het hele jaar door buiten laten staan? Dat kan bij ons. Wij hebben een breed assortiment aan outdoor tafeltennistafels die geschikt zijn voor iedereen. Steeds meer mensen ontdekken de voordelen van een pingpongtafel voor buiten.

Onze tafeltennistafels voor buiten zijn van hoge kwaliteit en kunnen het hele jaar door buiten blijven staan. Ideaal voor in de tuin, maar ook voor schoolpleinen, hotels, campings en strandtenten. Kies uit ons assortiment van duurzame en weerbestendige tafeltennistafels en geniet van een potje pingpong in de buitenlucht.

Toont alle 9 resultaten

Wanneer gebruik je een outdoor tafeltennistafel?

Een outdoor pingpongtafel is speciaal gemaakt om buiten te gebruiken. Een tafeltennistafel outdoor kan tegen zonlicht en regen, in tegenstelling tot een indoor tafel.  Toch raden we altijd aan om de tafeltennistafel na gebruik in een garage of schuur op te bergen en gebruik te maken van onze speciale tafeltennis hoes.

Welk materiaal heeft een tafeltennistafel outdoor?

Outdoor pingpongtafels hebben een ander speelveld/bovenblad als een indoor tafel. Een outdoor tafel heeft een melamine blad of is van beton. Melamine heeft als voornaamste eigenschap dat het tegen vocht kan. Het blad zal dus niet krom trekken na een flinke regenbui. Ook is het bestand tegen verkleuren door fel zonlicht. Een indoor tafel heeft een blad dat is gemaakt van spaanplaat of van MDF en moet je niet intensief buiten gebruiken. Het onderstel is van metaal of van hout.

Wat is de beste outdoor tafeltennistafel?

Welke tafeltennistafel het beste is voor jou is, is afhankelijk van de categorie waarin jij de pingpong tafel gaat gebruiken. Voor thuisgebruik is onze tafeltennistafel outdoor 1900 prima geschikt. Wanneer de tafeltennistafel bedrijfsmatig wordt gebruikt kun je kiezen voor de tafeltennistafel outdoor 2300. Wil je liever een hufterproof outdoor tafeltennistafel, die op zijn plaats kan blijven staan, kies dan voor de betonnen tafeltennistafel Beta.

De 1900 en de 2300 tafeltennistafels voor buiten zijn, per blad inklapbaar. Je kunt dus 1 helft inklappen om de tafel in zelf trainstand te zetten, of klap beide bladen in om de tafel compact op te bergen. Door de wieltjes gaat dat extra eenvoudig. Deze tafel kan aan de grond verankerd worden en kan zo het hele jaar door blijven staan.

Welke kleuren outdoor tafeltennistafels zijn er?

We hebben verschillende kleuren outdoortafels. De meest gebruikte kleuren zijn groen en blauw, maar we hebben ook een betonnen tafel met witte bladen.

Waar kun je buiten tafeltennis spelen?

Het is steeds gebruikelijker om buiten een pingpongtafel te vinden. Veel gemeenten kiezen ervoor om een outdoor tafeltennistafel in verschillende wijken te plaatsen. Ook op veel schoolpleinen kom je vaak een pingpongtafel tegen. Bovendien is het gebruikelijk dat op de meeste campings en vakantieparken een tafeltennistafel aanwezig is. Als je wilt weten waar je overal tafeltennis kunt spelen, kun je de website van Ping Pong Baas bekijken. Daar vind je een overzicht van zowel binnen- als buitentafels.

Ook interessant

Alles wat je moet weten over betonnen tafeltennistafels