Tafeltennistafel Outdoor Lima

accessoires kit: Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennistafel Outdoor Lima 1,199.99 x1 1,199.99

1,199.99

We verwachten deze tafels eind mei weer op voorraad te hebben.

Ontdek de ultieme toevoeging aan jouw buitenruimte – de Lima outdoor tafeltennistafel! Met zijn robuuste metalen onderstel en duurzame kunststof bladen biedt de Lima niet alleen urenlang plezier, maar ook langdurige prestaties, ongeacht de weersomstandigheden.

Of je nu een spontane wedstrijd wilt spelen met vrienden of een familietoernooi organiseert, de Lima staat altijd paraat. Dankzij het eenvoudige montagesysteem is het opzetten een fluitje van een cent, zodat je snel kunt beginnen met spelen.

De Lima outdoor tafeltennistafel belooft niet alleen vermaak, maar ook kwaliteit en duurzaamheid. Zijn weerbestendige materialen maken hem perfect geschikt voor elke buitenomgeving, van de achtertuin tot het park of het strand.

Waar wacht je nog op? Breng het plezier van tafeltennis naar buiten met de Lima en maak van elke gelegenheid een feest!

We leveren de tafel zonder batjes en balletjes, zodat je zelf het meest geschikte tafeltennisbatje en de meeste passende pingpongballetjes kunt selecteren, die passen bij jouw specifieke behoeften en niveau. Bij Heemskerk hebben we een breed scala aan tafeltennisbatjes en -balletjes voor elk type speler. Of je nu een beginner bent die net de kneepjes van het spel leert, of een ervaren speler die zijn techniek wil verbeteren, bij ons vind je gegarandeerd het juiste materiaal.

Materiaal Speelveld

kunststof