Tafeltennistafel Outdoor Delta

Verzinkt onderstel tegen roesten.
Voorbereidingen voor verankering in de grond

1,799.99

Geen Montage
Montage Speciale Tafeltennistafel 159.99
Montage: Geen Montage
Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennis Accessoire Kit Bronze 2 ster 49.99
Tafeltennis Accessoire Kit Silver 4 ster 99.99
Tafeltennis Accessoire Kit Gold 6 ster 219.99
accessoires kit: Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennistafel Outdoor Delta 1,799.99 x1 1,799.99

1,799.99

Lease deze tafel vanaf 120,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

Verzinkt onderstel tegen roesten.
Voorbereidingen voor verankering in de grond

De outdoor Delta tafeltennistafel is een bijzonder solide pingpongtafel, ontworpen voor buitengebruik. Deze tafel heeft een speelveld van 7 mm HPL (melamine), afgewerkt met een rand van 40 mm thermisch verzinkt staal. Deze verzinking zorgt voor extra bescherming tegen roest, waardoor de tafel weerbestendig is.

Robuuste Constructie

De tafel wordt ondersteund door zes poten van 80 x 80 mm thermisch verzinkt staal. Deze poten zijn reeds voorbereid voor verankering in de grond. Tussen de poten bevinden zich extra stalen balken, wat bijdraagt aan de algehele stevigheid van de tafel.

Internationale Standaarden

De tafel voldoet aan de internationale standaardafmetingen voor tafeltennistafels. Bovendien wordt de tafel geleverd met een thermisch verzinkt tafeltennisnet, zodat je direct kunt beginnen met spelen.

Afwerking en Verankering

Bovenop de verzinkte afwerking is de tafel voorzien van een poedercoating. Dit verhoogt niet alleen de duurzaamheid, maar draagt ook bij aan het esthetische uiterlijk van de tafel. Daarnaast is de tafel al uitgerust met gaten in de poten, ideaal voor wie de tafel stevig wil verankeren. Bouten voor moeiteloze bevestiging in de grond worden meegeleverd.

Batjes en balletjes

We leveren de tafel zonder batjes en balletjes, zodat je zelf het meest geschikte tafeltennisbatje en de meeste passende pingpongballetjes kunt selecteren, die passen bij jouw specifieke behoeften en niveau.

Bij Heemskerk hebben we een breed scala aan tafeltennisbatjes en -balletjes voor elk type speler. Of je nu een beginner bent die net de kneepjes van het spel leert, of een ervaren speler die zijn techniek wil verbeteren, bij ons vind je gegarandeerd het juiste materiaal.

Gewicht

Opbergmaat