Sjoelbak

Dit is dé plek voor een Heemskerk sjoelbak! Bij ons vind je een ruim assortiment aan kwalitatieve sjoelbakken, geschikt voor zowel recreatief gebruik als voor wedstrijden. Of je nu op zoek bent naar een kleine sjoelbak voor thuis of een wedstrijdsjoelbak, bij Heemskerk hebben we het allemaal. We hebben een sjoelbak in verschillende soorten, zodat je altijd een bak vindt die bij je wensen past.

Een Heemskerk sjoelbak staat bekend om zijn uitstekende kwaliteit en duurzaamheid. Ze worden gemaakt van hoogwaardige materialen en zijn met veel aandacht voor detail afgewerkt. Hierdoor ben je verzekerd van jarenlang speelplezier en een sjoelbak die altijd in topconditie blijft. Bekijk ook eens onze hoogwaardige sjoelstenen.

Resultaat 1–12 van de 16 resultaten wordt getoond

Sjoelbakken zijn er in allerlei soorten en maten, maar ook op het gebied van sjoelschijven zijn er verschillende opties. En dan zijn er nog de accessoires, zoals de scoreformulieren en de Heemskerk sjoeltafel. Alles voor een gezellig potje sjoelen vind je bij Heemskerk.

Welke sjoelbak is de beste?

Een sjoelbak van Heemskerk natuurlijk. Het lijkt zo simpel, maar wij weten welke houtsoort het beste is en hoe het bewerkt moet worden, zodat je sjoelbak goed glijdt. Ook al lijkt het zo simpel: een goede sjoelbak maken is echt een vak apart. Dat zie je niet meteen aan de buitenkant. Onze sjoelbakken worden binnen Europa geproduceerd. Welke je het beste kunt kopen is heel persoonlijk.

Kindersjoelbak of mini sjoelbak

Omdat het voor hele kleine kinderen lastig kan zijn om met de sjoelschuiven de poortjes te halen van een 2 meter lange sjoelbak, hebben we ook een kleinere variant. De kindersjoelbak of mini sjoelbak heeft een lengte van 120 cm en is bovendien wat smaller. De sjoelstenen die erbij geleverd worden, zijn ook wat minder groot en er worden er standaard 20 bij een mini sjoelbak meegeleverd.

Wedstrijdkwaliteit sjoelbak

Speel je regelmatig of wil je gewoon de beste, dan zijn onze Heemskerk HS-40 en Anthurium sjoelbakken perfect voor jou. Deze sjoelbakken hebben de officiële wedstrijdafmetingen en zijn gemaakt van duurzame houtsoorten.

Inklapbare sjoelbak

Heemskerk is de uitvinder van de inklapbare sjoelbak. Wij weten dus wel hoe zo’n bak eruit moet zien. Wil je wel een sjoelbak kopen, maar heb je niet genoeg ruimte om hem op te bergen, of wil je ‘m makkelijk(er) mee kunnen nemen. Kies dan voor de inklapbare variant van de HS-40.

Gekleurde sjoelbak

Sinds een tijdje zien we dat mensen vaker voor een gekleurde sjoelbak kiezen. Eentje die past bij het interieur, zodat deze als een blikvanger in de huiskamer kan blijven staan bijvoorbeeld.

Sjoelbak met logo

Wil je jouw sjoelbak een persoonlijk tintje geven Vraag dan eens naar de mogelijkheden voor het personaliseren hiervan of van sjoelstenen. Bij al onze sjoelbakken worden de sjoelschijven meegeleverd. Je kunt na levering dus direct beginnen met sjoelen.

Veelgestelde vragen