Sjoelbak Heemskerk Mini-S

Leuk om cadeau te geven, óf te krijgen
Standaard inclusief 30 mini sjoelsteentjes

Niet geschikt voor intensief gebruik

Speciaal voor kleine sjoel fanaten, de kinder Sjoelbak Mini-S!

Sjoelen in het klein

Sjoelen is een spel voor iedereen. Maar voor kleinere kinderen kan het wel eens lastig kan zijn om de sjoelschijven helemaal naar de overkant van een sjoelbak te schuiven. Bij Heemskerk vinden dat iedereen moet kunnen sjoelen en een kindersjoelbak is dan ook de perfecte oplossing. Met deze mini sjoelbak kunnen nu ook de jongste kinderen meedoen!
De sjoelbak Mini-S is niet alleen ideaal om thuis op te spelen. Neem dit kleine sjoelbakje bijvoorbeeld mee naar familie of vrienden om samen een potje te sjoelen. Deze mini sjoelbak is zelfs klein genoeg om mee te nemen op vakantie!

Mini sjoelbakje voor jarenlang plezier

Iedere mini sjoelbak wordt standaard geleverd met 30 kleine sjoelsteentjes. Je kunt dus direct na levering beginnen met spelen. En omdat hij gemaakt is van multiplex en voorzien is van een fineerlaag, weet je zeker dat deze kindersjoelbak jarenlang plezier oplevert voor het hele gezin.

Ook met de sjoeleigenschappen zit het wel goed. De mini sjoelschijfjes glijden soepel over het speelveld. De poortjes zijn voorzien van stippen om de puntentelling aan te geven. Dat is niet alleen heel handig om de score bij te houden, maar helpt jouw zoon of dochter ook bij het leren tellen of vermenigvuldigen.

Een persoonlijk cadeau

Deze mini sjoelbak is niet alleen erg leuk om cadeau te doen aan kinderen, maar kun je ook als relatiegeschenk geven aan de medewerkers of klanten van jouw bedrijf. Een persoonlijke toevoeging maakt de Mini-S dan extra leuk. Laat bijvoorbeeld een logo of tekst op het speelveld graveren, of kies voor het graveren van de sjoelschijfjes. Zo geef je jouw relaties een extra persoonlijk geschenk.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht