Roberto Sport voetbaltafels

Naast onze eigen Heemskerk voetbaltafels willen we je graag voorstellen aan de voetbaltafels van Roberto Sport. Dit Italiaanse bedrijf houdt zich al sinds 1949 bezig met het produceren van het spel en maakt zelfs tafels die gebruikt worden tijdens officiële ‘World Tour’ wedstrijden van de ITSF.

Resultaat 1–12 van de 33 resultaten wordt getoond

Omdat de voetbaltafels van Roberto Sport speciaal voor jou gemaakt worden in Italië is de levertijd iets langer dan je van ons gewend bent, namelijk ongeveer 4 weken. Je ontvangt dan uiteraard wel een topproduct. Niet alle Roberto Sport voetbaltafels hebben een langere levertijd. Wij hebben de modellen Adrenaline, Scout (in het wit), Summer (outdoor) en Summer Cover (outdoor met glasplaat) standaard op voorraad. Én bij alle voetbaltafels van Roberto Sport ontvang je 10 PRO voetbalballetjes!

Is tafelvoetbal een sport?

Tafelvoetbal wordt over de hele wereld in competitieverband gespeeld. Alleen de allerbeste spelers komen uit in de ITSF World Tour, de Champions League van het tafelvoetbal. Ook worden er bij tafelvoetbal internationale landenwedstrijden gespeeld. Al deze wedstrijden worden gespeeld op geselecteerde voetbaltafels van verschillende merken, waarvan de Revolution van Roberto Sport er één is.

Dat de Revolution voetbaltafel door de NTVB (Nederlandse Tafelvoetbal Bond) en de  ITSF (International Table Soccer Federation) is geselecteerd als officiële wedstrijdtafel is niet zo gek. Deze tafel is namelijk super stevig en heeft alle kwaliteiten die een professionele voetbaltafel nodig heeft.

Met hoeveel personen kun je tafelvoetbal spelen?

Op een wedstrijdformaat voetbaltafel kan met 4 personen gespeeld worden, er wordt dan 2 tegen 2 gespeeld. Omdat er meerdere formaten voetbaltafels zijn, kan ook het aantal spelers verschillen. Bij een kleine tafel voor thuisgebruik speel je 1 tegen 1, maar er zijn ook grotere voetbaltafels waarbij je met 6 tot zelfs 22 personen kunt spelen.

Roberto Sport heeft zijn naast zijn wedstrijdtafel Revolution ook voetbaltafels voor ieder segment. Zo zijn de Roby (1 tegen 1) en Family voetbaltafels ideaal voor thuisgebruik. Als leuke toevoeging aan het assortiment heeft Roberto Sport zijn standaard College voetbaltafel verlengd, zodat je er met 6, 8 of zelfs 22 (11 tegen 11) personen op kunt spelen.

Wil je meer weten over professioneel tafelvoetbal of heb je vragen over de voetbaltafels van Roberto Sport? Onze klantenservice staat voor je klaar.