Filter opties

Pooltafel Eettafel

Een pooltafel eettafel is een multifunctionele pooltafel, die met behulp van tafelbladen kan worden omgevormd tot een eettafel of vergadertafel. Deze pooltafels winnen snel aan populariteit en vormen de meest efficiënte toevoeging aan veel kantines, kantoren en woonkamer. Onze Heemskerk pooltafels/eettafels zijn ontworpen met het oog op beenruimte en stevige tafelbladen. onze tafels zijn elegant ontworpen, zodat ze een echte blikvanger zijn in elke ruimte.

Filters

Toont alle 7 resultaten

Deze ruimtebesparende combinaties van eettafel en pooltafel zijn erg populair, vooral voor vergaderruimtes en bij families. Met een geschikt leistenen speeloppervlak spelen ze net zo goed als elke “normale” pooltafel.

Een omvormbare pooltafel is een multifunctionele meubelstuk dat zowel als pooltafel als eettafel gebruikt kan worden. Het ontwerp is bedoeld om ruimte te besparen en functionaliteit te bieden voor zowel recreatie als dagelijks gebruik. Deze tafels kunnen worden omgevormd van een eettafel naar een pooltafel door  het toevoegen of verwijderen van een tafelblad of paneel. Ze zijn populair bij bedrijven en huizen met een beperkte ruimte, maar die toch willen genieten van zowel eet- als speel functionaliteit. Onze omvormbare pooltafels zijn ontworpen met hoogwaardige materialen en zijn voorzien van een stevig frame en een goed speeloppervlak om een optimale speelervaring te hebben.