Pooltafel 8ft Heemskerk Jackson

Accessoirepakket: Ik wil geen Heemskerk Pooltafel accessoirekit
Pooltafel 8ft Heemskerk Jackson 3,899.99 x1 3,899.99

3,899.99

Lease deze tafel vanaf 260,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Dit artikel wordt op maat gemaakt. Reken op een levertijd van 6 tot 8 weken.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Inclusief tafelblad

Beschrijving

Als je op zoek bent naar een echte blikvanger en een tafel die naadloos past in een modern interieur, dan is de Heemskerk Jackson 8ft pooltafel precies wat je nodig hebt. Met royale afmetingen van 258 x 146 x 79 cm is dit de ultieme keuze voor de serieuze poolspeler of de designliefhebber. Het open onderstel geeft een gevoel van ruimte en voegt een modernistische flair toe aan de traditionele pooltafel.

Net als de kleinere 7ft versie is deze tafel uitgerust met een 3-delige leisteen, die een perfect vlak speelveld garandeert voor optimale precisie. De open onderkant doet niets af aan de stabiliteit en robuustheid van de tafel, waardoor je het beste van beide werelden krijgt.

Ook bij deze tafel kun je het laken personaliseren met kleuren als Hemels Blauw, Geel-Groen, Bordeaux, Black Navy, Rood, Mosterd en Grijs. Kies de tint die het beste bij je esthetiek past en maak van elke poolpartij een stijlvolle ervaring.

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Extra informatie

Afmeting en Gewicht