Professionele Pooltafel 8ft Hartford

Levering van de Pooltafel: Geen Montage
Professionele Pooltafel 8ft Hartford 3,799.99 x1 3,799.99

3,799.99

Dit artikel wordt op bestelling geproduceerd. Reken op 4 tot 6 weken levertijd.

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie

Speelveld van leisteen
Geschikt voor poolcentra
Voorzien van kwaliteitslaken

Deze pooltafel beschikt niet over een balterugloop
Accessoires zijn los bij te bestellen

Kies hier je Accessoires

Keu Economic 145 cm Esdoorn
Poolballen Aramith 57,2 mm Continental
Triangle voor poolballen 57,2 mm Plastic
Heemskerk Biljartkrijt Blauw (per 12)
Biljartborstel groot
Biljart afdekzeil 8 ft

Ben je voor jouw recreatieruimte op zoek naar een pooltafel, zoals je die gewend bent uit het poolcentrum? Pooltafel Hartford is daar zeker geschikt voor  Én omdat ‘ie verkrijgbaar is in verschillende maten kun je er ook gewoon thuis op spelen.

Pooltafel van professionele kwaliteit

Maar ook voor andere locaties, zoals scholen, sportkantines en andere recreatiecentra is de 8ft pooltafel Hartford bij uitstek geschikt. Want zelfs wanneer de pooltafel intensief gebruik wordt, zul je weinig last van slijtage hebben. Deze pooltafel heeft dan ook de kwaliteit als die van een professionele wedstrijdtafel.
Maar het oog wilt ook wat. De mooie vormen en unieke, moderne look geven jouw biljartlounge een luxe uitstraling.

Stevig frame met 3-delige leisteen

Voor het speelveld van deze professionele pooltafel 8ft is een dikke 3-delige leisteen gebruikt  van maar liefst 25 mm. Daar overheen is een blauw kwaliteitslaken gespannen waardoor je altijd verzekerd bent van een gladde tafel, waar de poolballen soepel overheen rollen.
Het stevige frame is gemaakt van massief hout met daar overheen een gelamineerde laag. In het frame zijn opberg vakken toegevoegd voor ballen en de triangel (let op! Deze pooltafel heeft geen balterugloop).

Accessoirepakket

Kies zelf met welk pakket aan accessoires jij de tafel helemaal compleet wilt maken. De pakketten zijn als volgt samengesteld:

Basic: 2x keu Ora 3-ster, 1x poolballen A-klasse, 1x triangle, 1x borstel en 2 blauwe krijtjes

Complete: 4x keu Comance 5-ster, 1x poolballen Continental, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 4 keuen, 1x borstel en 12 blauwe krijtjes

Deluxe: 4x keu Lion 9-ster, 1x poolballen Premier, 1x triangle, 1x afdekhoes, 1x keurek voor 6 keuen, 1x borstel, 1x brug met wit kruis en 12 blauwe krijtjes

Formaat

Speelmaat