Voetbaltafels

Voetbaltafel of tafelvoetbaltafel. Het maakt niet uit. We weten wat je bedoelt. Een voetbaltafel kopen doe je bij Heemskerk. Wij hebben tafelvoetbaltafels in alle soorten en maten.

Steeds vaker zien we dat, naast scholen en instellingen, een voetbaltafel ook een serieuze optie is voor op kantoor. Wat is daar veranderd? Het thuiswerken is de afgelopen tijd toegenomen en de tijd die mensen op kantoor doorbrengen, moet of mag dus gezelliger. Dan is een tafelvoetbaltafel een prima item voor in de kantine. Het versterkt het teamgevoel en we kunnen zelfs een bedrijfslogo op een voetbaltafel zetten.

Resultaat 1–12 van de 49 resultaten wordt getoond

Waar jouw voetbaltafel ook komt te staan, één ding is zeker: Je haalt gegarandeerd een geliefd spel in huis waar veel mee gespeeld gaat worden. En omdat we bij Heemskerk een ruim assortiment aan verschillende voetbaltafels aanbieden, zit er voor iedereen wel een geschikte voetbaltafel bij.

Welke voetbaltafel kan ik het beste kopen?

De voetbaltafel die jij het beste kunt kopen is heel persoonlijk. Er zijn namelijk heel veel verschillende plekken waar je tafelvoetbal kunt spelen. Hoe intensiever de tafel gebruikt wordt, des te steviger moet de voetbaltafel zijn.

Om de beste tafel voor jou te vinden zijn er een aantal onderdelen waar je op kunt letten:
Waar komt de tafel te staan? Is dat thuis? Dan is een voetbaltafel voor thuisgebruik geschikt voor jou. Komt je tafel op een openbare plek te staan, waar er intensief gebruik van wordt gemaakt? Kies dan voor een professionele voetbaltafel. Voor wanneer je buiten tafelvoetbal gaat spelen zijn er de outdoor voetbal tafels. Kies je voor een glasplaat op jouw voetbaltafel? Zo’n glasplaat sluit de bovenkant van de voetbaltafel af en kan dus erg handig zijn in openbare gelegenheden. Vaak is zo’n voetbaltafel met glasplaat gecombineerd met een muntinworp systeem.