Voetbaltafel huren

Een Heemskerk voetbaltafel huren

Wil je een evenement organiseren, een bijzondere gelegenheid, een festival of een evenement en wil je tijdelijk de beschikking hebben over een voetbaltafel? Dan kun je een Heemskerk voetbaltafel huren!

We hebben een ruime keuze uit voetbaltafels, zowel indoor als outdoor. En wij kunnen je zelfs voorzien van een cashless voetbaltafel, zodat bezoekers een potje kunnen afrekenen met hun mobiel of bankpas.

Ben je op zoek naar voetbal voor een wat langere periode? Dan kun je bij ons ook een speeltafel leasen. Kijk daarvoor op onze speciale lease-pagina.

Wat kun je huren bij Heemskerk?

Bij Heemskerk kun je een voetbaltafel huren voor diverse gelegenheden. Of je nu een festival, bedrijfsfeest, verjaardagsfeest of teambuilding event organiseert, wij hebben de perfecte voetbaltafel voor je evenement.

Voorbeelden van verhuuropties

• Voetbaltafel Soccer School
  • Voetbaltafel High TacTic Cover – Munt of Cashless
  • Voetbaltafel King Pro (NTVB goedgekeurd)
  • Voetbaltafel Sunshine Outdoor Groen

Hoe werkt een voetbaltafel huren?

Het huren van een voetbaltafel bij Heemskerk is makkelijk! Vul het formulier onderaan de pagina in en laat ons weten welke voetbaltafel je wilt huren voor welke periode. We reageren altijd snel en komen bij je terug met prijzen en beschikbaarheid.

NVTB voetbaltafels huren en balletjes

Als je een event organiseert en je wilt een voetbaltafel voor wat extra fun, kies dan maar meteen voor de meest solide en beste voetbaltafels.

Laat je gasten zien dat je verstand hebt van tafelvoetbal, door ze te laten spelen op een echte Heemskerk voetbaltafel.

En als je het helemaal af wil maken, dan kies je voor een Heemskerk tafel, die is goedgekeurd door de NTVB, de echte Nederlandse Tafelvoetbal Bond en die geschikt is voor officiële wedstrijden.

En een voetbaltafel zonder balletjes is geen voetbaltafel, dus we zorgen dat je er voldoende tafelvoetballetjes bij krijgt.

Belangrijke punten om te overwegen

• Transport: Het transport van de gehuurde voetbaltafel kan in overleg met ons of onze partner worden geregeld. Wij zorgen ervoor dat de tafelvoetbaltafel veilig en op tijd op de gewenste locatie worden afgeleverd.
  • Montage: Indien gewenst, kunnen wij of onze partner de montage van de voetbaltafels voor je verzorgen. Zo ben je verzekerd van een professionele opstelling.

Huurprijzen
De huur van een voetbaltafel begint bij Heemskerk al vanaf €55,- per dag. Dit tarief kan variëren afhankelijk van het specifieke type tafel dat je kiest.

Transportkosten
De kosten voor het transport van de voetbaltafel, inclusief heen en terug, beginnen vanaf €49,99. Het exacte bedrag hangt af van de locatie waar de tafel moet worden afgeleverd en weer opgehaald.

Montagekosten
Voor de montage van de voetbaltafel brengen we een vergoeding in rekening vanaf €29,99. Dit kan variëren afhankelijk van het model van de tafel dat je hebt gekozen.

Belasting (BTW)
Let op dat alle genoemde prijzen exclusief BTW zijn. Het definitieve bedrag dat je moet betalen zal inclusief BTW worden berekend op basis van de toegevoegde services en de huurperiode.

Binnen- en buitenevenementen

Bij het plannen van een bedrijfsevenement, is het belangrijk om te bepalen of het evenement binnen of buiten zal plaatsvinden. Dit heeft invloed op het type voetbaltafel dat het meest geschikt is voor je evenement.

Indoor evenementen

Voor indoor evenementen bieden wij voetbaltafels aan die specifiek ontworpen zijn voor indoor gebruik. Ze zijn niet bestand tegen vocht en regen, dus het is essentieel om ze binnen te houden, vooral bij vochtig weer.

Outdoor evenementen

Als je een buitenevenement organiseert, kies je voor onze buitentafels. Deze voetbaltafels zijn speciaal ontworpen om bestand te zijn tegen vocht en regen.

Voorkomen van schade

Het is van groot belang om ervoor te zorgen dat de voetbaltafels geschikt zijn voor de omgeving waarin ze worden gebruikt. Door het juiste type tafel te kiezen, voorkom je schade aan de voetbaltafel en zorg je ervoor dat jouw evenement soepel verloopt.

Bij het huren van een voetbaltafel voor een bedrijfsevenement, is het dus verstandig om rekening te houden met de locatie en de omgevingsfactoren, zoals het weer.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: Voetbaltafel huren

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Welke voetbaltafel wil je huren?*
Wil je een verzekering toevoegen?
Geef hier aan hoeveel speeltafels u wilt huren en voor hoeveel dagen. Heeft u speciale wensen voor uw verhuur opdracht? Dan kunt u dat ook hier aangeven.