Sjoelbak Heemskerk HS-40

• Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd
Meer info

Beschrijving

De sjoelbak Heemskerk HS-40 is voor thuis met zijn afwerking en glij-eigenschappen de perfecte keus!

Luxe uitstraling en hoge kwaliteit

Maar wat maakt de sjoelbak Heemskerk HS-40 nou zo uniek? Dat is allereerst zijn luxe uitstraling. De sjoelbak is namelijk gemaakt van mooie en duurzame houtsoorten. Voor de zijkanten is beukenhout gebruikt. Bovendien heeft de sjoelbak HS-40 messing nagels die de punten aanduiden boven de poortjes, waardoor deze sjoelbak een aanwinst is voor ieder interieur.

Naast een mooi uiterlijk is deze Heemskerk sjoelbak ook nog eens stevig. De verbindingen zijn geschroefd.

Uitgevoerd in wedstrijdformaat

De HS-40 sjoelbak is niet alleen de perfecte sjoelbak voor thuis. De sjoelbak heeft namelijk de officiële afmetingen, namelijk 2 meter lang, 40 centimeter breed en 5 cm hoog. Deze sjoelbak is geschikt voor gebruik in openbare ruimtes, zoals scholen, instellingen en verenigingen. Om mee te doen aan echte (internationale) wedstrijden hebben we de HS-50, die is goedgekeurd door de Algemene Nederlandse Sjoelbond (ANS).

Compleet geleverd

Om direct te kunnen beginnen met sjoelen wordt onze sjoelbak Heemskerk HS-40 standaard geleverd inclusief 30 sjoelstenen en een handleiding met spelregels en andere handige tips. De sjoelschijven zijn officieel gecertificeerd door de ANS, waardoor ze mogen worden gebruikt tijdens officiële wedstrijden. Bovendien zijn ze holgedraaid en hebben een afgeronde kant. Dat zorgt ervoor dat de stenen tijdens het spelen niet vacuüm zuigen aan het speelveld. Zo heb je dus direct alles in huis voor een fanatiek wedstrijdje sjoelen!

Extra informatie

Afmeting en Gewicht