Tafeltennistafel Outdoor Tango

Verzinkt onderstel tegen roesten.
Blad is mat en vrij van schittering door de zon.
Boorgaten in de poten voor verankering in de grond.

2,199.99

accessoires kit: Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennistafel Outdoor Tango 2,199.99 x1 2,199.99

2,199.99

De combinatie Blauw/Zwart/Zwart is standaard op voorraad en daarmee snel te leveren.
Kies je voor een andere kleur. Geen probleem, de tafel wordt op maat voor je geproduceerd. Houd wel rekening met een langere levertijd.

Lease deze tafel vanaf 150,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

Verzinkt onderstel tegen roesten.
Blad is mat en vrij van schittering door de zon.
Boorgaten in de poten voor verankering in de grond.

De Heemskerk outdoor tafeltennistafel Tango is de perfecte keuze voor scholen, hotels, clubs, campings en openbare ruimtes, recreatiegebieden, parken en recreatiecentra. Met zijn duurzame constructie en weerbestendige eigenschappen is deze tafel speciaal ontworpen voor buitengebruik.

Spelen in de volle zon

Het blad is mat en vrij van schittering, waardoor de tafel uitermate geschikt is voor het spelen in de volle zon. Doordat het tafelblad is gemaakt van 9 mm melamine (HPL), heeft de tafeltennistafel uitstekende speelkenmerken en is bestand tegen alle weersomstandigheden.

Poedercoating

Het frame en de poten zijn gemaakt van staal. Bovendien zijn deze gegalvaniseerd en voorzien van een poedercoating. Door het ontwerp van deze tafeltennistafel is deze extra stevig. De tafel wordt geleverd inclusief tafeltennisnet van roestvrij staal.

Vergeleken met een betonnen tafeltennistafel biedt deze tafel een eenvoudigere installatie. De slim gepositioneerde poten zorgen voor voldoende zitruimte aan het uiteinde van de tafel, waardoor deze ook geschikt is voor rolstoelgebruikers.

Veiligheid

Deze outdoor tafeltennistafel en heeft een Klasse “B” volgens EN 14468-1 en bovendien bevindt zich op de hoeken van het speelveld een rubberen hoekbescherming voor extra veiligheid.

Verplaatsen of vastzetten

Door de stalen constructie van de tennistafel is het gewicht beperkt, waardoor het verplaatsen makkelijker gaat. Voor als je de tafel vast wil zetten, zitten er al gaten in de poten, waardoor de tafel ook vastgezet kan worden. De bouten om de tafel in de grond vast te zetten worden meegeleverd.

Batjes en balletjes

Je krijgt de tafel zonder batjes en balletjes. Zo kun je zelf kiezen wat je nodig hebt. Heb je net de smaak te pakken of speel je al jaren? Wij hebben voor iedereen het juiste materiaal.

Bij ons kun je het perfecte tafeltennis batje en de best passende tafeltennisballen vinden. Of je nu de basis nog leert of je techniek wil verbeteren. Of je nu witte balletjes wilt, of gekleurde.

Gewicht

Opbergmaat