Montage

Gemonteerd leveren – speelklaar

Bij Heemskerk begrijpen we als geen ander dat het een hele klus kan zijn om een speeltafel te monteren. Gelukkig hoef je je daar bij ons geen zorgen over te maken. Wij bieden namelijk de optie om je speeltafel gemonteerd af te leveren. Onze ervaren monteurs monteren de tafel al voor in onze fabriek, zodat jij bijna direct kunt beginnen met spelen zodra de tafel bij jou thuis wordt afgeleverd.

Voordat je besluit om de tafel gemonteerd te bestellen, is het belangrijk om te weten dat de tafel wel door de deur moet passen en (eventueel) ook gemonteerd een verdieping op moet kunnen worden gebracht. Onze monteurs hebben jarenlange ervaring in het in elkaar zetten van al onze speeltafels, maar we willen natuurlijk wel zeker weten dat de locatie vrij toegankelijk is voor bijvoorbeeld een steekkar. Denk hierbij aan obstakels als drempels, smalle deuropeningen en krappe bochten.

Wanneer je besluit om de tafel gemonteerd te bestellen, nemen wij 1 dag van tevoren contact met je op om de levertijd en het tijdvak door te geven. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven en weet je precies wanneer je de tafel kunt verwachten.

Levering op een verdieping

Als een speeltafel niet op de begane grond, maar op een verdieping moet komen te staan, zijn er een aantal dingen waar u rekening mee moet houden.

• Onze chauffeur komt alleen en zal niet helpen tillen wanneer de speeltafel een trap op of af moet.
  • Voor het plaatsen van een gemonteerde speeltafel op een verdieping is het volgende van belang:
  • Als er een lift aanwezig is, let er dan goed op dat deze groot genoeg is om de speeltafel te vervoeren.
  • Als er geen lift aanwezig is om de speeltafel naar de verdieping te brengen, dan raden wij aan om de tafel met 3 a 4 personen te tillen.
  • Houd rekening met de afmetingen van de tafel. Past de speeltafel wel door het trapgat (is de trap breed genoeg en moet er een draai gemaakt worden?)

Let op: mocht blijken dat de tafel toch niet in de lift past, dan zal de speeltafel alsnog in de hal of kamer worden gezet tot waar deze kan komen. In overleg wordt bepaald of de tafel (indien van toepassing) afgemonteerd wordt of niet.

Afmetingen van onze speeltafels

Om zelf vooraf alvast even te kijken en in te schatten of alles past, is het handig om hier alvast globaal de afmetingen van onze speeltafels te hebben.

Welke knelpunten komen wij meestal tegen als we een gemonteerde tafel komen leveren? Denk aan de afmetingen van een lift, hoe groot is het trapgat, of deuren waar de speeltafel doorheen moet.

Hierbij de afmetingen:

• Voetbaltafel: L 140 x B 90 x H 160 cm
  • Tafeltennistafel: L 175 x B 80 x H 180 cm
  • Biljarttafel: L 240 x B 135 x H 90 cm
  • Airhockeytafel: L 240 x B 130 x H 90 cm

Heb je hulp nodig bij het monteren, dan helpen wij graag. Mail naar service@playheemskerk.com of bel met 071-3312495