Indoor tafeltennistafels

Op zoek naar een tafeltennistafel voor binnen? Ontdek ons ruime assortiment aan indoor tafeltennistafels van hoge kwaliteit. Onze indoor tafeltennistafels zijn duurzaam en speciaal ontworpen voor gebruik binnen. Van beginners tot professionals, we hebben tafeltennistafels in verschillende prijsklassen, voor alle niveaus en voor thuis, bedrijven, scholen, hotels, en kantines.

Met onze indoor tafeltennistafels kun je jaren vooruit. Ideaal voor een gezellige wedstrijd met vrienden of familie. Kies uit ons assortiment van hoogwaardige indoor tafeltennistafels en verbeter je skills. Op zoek naar de beste tafeltennistafels, kijk dan voor een professionele tafeltennistafel.

Resultaat 1–12 van de 19 resultaten wordt getoond

De naam zegt het al: Indoor tafeltennistafel zijn tafels die speciaal zijn gemaakt om binnen op te spelen. Je kunt daarbij denken aan een tafeltennis vereniging, maar tegenwoordig vindt je tafeltennistafels op veel meer plekken. In veel bedrijfskantines wordt tegenwoordig ook fanatiek getafeltennist. En ook op scholen en bij groepsaccommodaties zie je steeds meer ping pong tafels.

Welke tafeltennistafel is het beste voor binnen?

De uitblinker als het gaat om indoor tafeltennistafels is onze Heemskerk Novi 2400. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit de meest geschikte tafeltennistafel voor jou is. Gebruik je de tafel voornamelijk thuis, dan is één van de Heemskerk Rol-Compact modellen ook heel geschikt.

Als je  van plan bent om een indoor tafeltennistafel te kopen zul je merken dat er aardig wat verschillende soorten tafels zijn. Om je op weg te helpen lichten we een aantal tafels voor je uit. We noemden al de Novi 2400. Deze stevige tafel met metalen onderstel is goedgekeurd door de NTTB om te gebruiken tijdens officiële competitie wedstrijden, een echte topper dus! Nog zo’n stevige tafel is de Heemskerk Original. Een degelijke tafeltennistafel met een inklapbaar onderstel. En speciaal voor op kantoor is er de Active 3500. Deze tafel dient niet alleen als tafeltennistafel, maar kan ook als vergadertafel gebruikt worden. Ideaal om inspanning en ontspanning te combineren.

Wat is het verschil tussen een indoor- en een outdoor tafeltennistafel?

Het verschil tussen een indoor tafeltennistafel en de variant voor buiten zit hem in het materiaal. De pingpongtafel die altijd binnen staat heeft niet te maken met invloeden van het weer of temperatuurverschillen en heeft dus minder bescherming nodig.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat indoor tafeltennistafels niet stevig zijn. Bij Heemskerk besteden we altijd veel aandacht aan de kwaliteit van onze pingpong tafels en je bent dus altijd verzekerd van een eersteklas tafel. De bladen van onze indoor tafeltennistafels zijn gemaakt van spaanplaat of MDF en voor het onderstel is er gekozen voor metaal. Het spaanplaat of MDF tafeltennisblad zal door vocht krom trekken. Daarom wordt voor een tafeltennistafel outdoor gekozen voor andere materialen, namelijk melamine.

Veelgestelde vragen