Tafeltennistafel Heemskerk 2250 Indoor Groen

Dé perfecte tafeltennistafel voor fanatieke thuissporters
Speels design met stevige ronde poten
Altijd inclusief tafeltennisnetje

Deze tafeltennistafel kan buiten gebruikt worden, maar het materiaal is niet bestand tegen vocht en grote temperatuur wisselingen
Batjes en balletjes kunnen los worden bijbesteld

559.99

Geen Montage
Montage Recreatieve Tafeltennistafel 119.99
Levering van de Tafeltennistafel: Geen Montage
Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennis Accessoire Kit Bronze 2 ster 49.99
Tafeltennis Accessoire Kit Silver 4 ster 99.99
Tafeltennis Accessoire Kit Gold 6 ster 219.99
accessoires kit: Geen Tafeltennis Accessoire Kit
Tafeltennistafel Heemskerk 2250 Indoor Groen 559.99 x1 559.99

559.99

Lease deze tafel vanaf 33,- per maand. Meer weten? Check de info op onze lease pagina.

Levering: ongemonteerd 1-6 werkdagen, speelklaar 2-10 werkdagen

• Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Dit artikel wordt standaard gratis afgeleverd

Dé perfecte tafeltennistafel voor fanatieke thuissporters
Speels design met stevige ronde poten
Altijd inclusief tafeltennisnetje

Batjes en balletjes kunnen los worden bijbesteld

Kies hier je Accessoires

Tafeltennisbatje Heemskerk Outburst 4 ster
15.99
Tafeltennisballen Heemskerk Silver 2 ster Wit (per 100)
37.99
Tafeltennisset Heemskerk Wonder 3 ster
22.99

Beschrijving

Ben jij net zo’n fanatieke tafeltennis liefhebber als wij? En wil je graag thuis of op kantoor ook een potje tafeltennis spelen? Dan laten we graag onze 2250 tafeltennistafel aan je zien.

Actieve ontspanning

Tafeltennis is als je het ons vraagt de ideale manier om even heerlijk te ontspannen, maar wel op een actieve manier. Het snelle spel leent zich heel goed voor een sportieve middag met de familie, of speel juist een wedstrijdje met collega’s als fijne onderbreking van de werkzaamheden tijdens de pauze op je werk. De 2250 tafeltennis tafel is, door zijn speelse uiterlijk met stevige ronde poten, voor jullie als enthousiaste tafeltennissers heel geschikt.

In zelftrainstand te zetten

Deze tafeltennistafel voor binnen is perfect voor iedereen die niet op hoog niveau speelt, maar wel lekker fanatiek wilt tafeltennissen. Het onderstel heeft geen dwarsbalk, waardoor de 2250 ook geschikt is om te gebruiken als je aan een rolstoel gebonden bent. Én de bladen zijn los van elkaar in te klappen, waardoor je de ping pong tafel in zelftrainstand kunt zetten. Zo speel je jouw favoriete spel ook wanneer er even niemand in de buurt is om tegen te spelen.

Soepel weg te rijden

Het inklappen van deze 2250 tafeltennistafel gaat overigens heel makkelijk. Je trekt simpelweg de hendel naar boven en klapt het blad omhoog. Zo neemt de tafel weinig ruimte in en kun je hem compact opbergen als je ‘m even niet gebruikt. De grote wielen met rem zorgen er ook nog eens voor dat het wegrijden van de 2250 heel soepel gaat. Wil je er zeker van zijn dat je de volgende keer direct kunt beginnen met tafeltennissen? Berg dan je batjes en balletjes op in de daarvoor bestemde bathouder. Dan houd je alles netjes bij elkaar voor jouw volgende wedstrijdje tafeltennis!

De tafeltennistafel 2250 is verkrijgbaar met groene of blauwe bladen en wordt standaard geleverd met een bijpassend tafeltennisnetje.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht