Design tafeltennistafels

Tafeltennis is niet meer alleen de sport die bij verenigingen of op de camping wordt gespeeld. Steeds vaker wordt de tafeltennistafel ingezet bij bedrijven om het personeel fit en vitaal te houden. Tafeltennis is dan ook de ideale combinatie van inspanning en ontspanning!

Toont alle 4 resultaten

Je werkdag kan behoorlijk druk zijn. En zeker als je lang achter de computer zit kan dit gevolgen hebben voor je gezondheid. Het is dan ook een goede afwisseling om tijdens je pauze even in beweging te komen. Hoe kun je dat beter doen dan door een fanatiek potje tafeltennis te spelen tegen je collega’s. Bij Heemskerk vind je een ruim assortiment tafeltennistafels en accessoires die binnen jouw bedrijf zeker voor veel plezier en ontspanning gaan zorgen.

Welke tafeltennistafel is geschikt voor op kantoor?

De ervaring leert dat een potje tafeltennis op kantoor best fanatiek kan worden. Het is dan ook aan te raden om te kiezen voor een robuuste tafeltennistafel die tegen een stootje kan. Een professionele tafeltennistafel met een stevige randlijst en een sterk metalen onderstel verdient de voorkeur.

Gebruik je de tafel niet alleen om tafeltennis te spelen, maar ook om actief aan te kunnen vergaderen? Dan is onze Active 3500 tafeltennis- en vergadertafel de perfecte keuze. Deze tafeltennistafel ziet er op zich al heel trendy uit, maar kan ook nog eens volledig aan jouw wensen worden aangepast met bijvoorbeeld een wrap op de speelvelden, of een onderstel in elke gewenste RAL-kleur

Waarom is tafeltennis leuk?

Simpel! Tafeltennis heeft het allemaal: Je kunt het in competitieverband spelen, of voor de lol een spelletje rond de tafel doen. Je traint met pingpong niet alleen je lijf, maar ook je geest en tafeltennis biedt op die manier zowel inspanning als ontspanning. Verder kun je tafeltennis altijd en overal spelen. Thuis met vrienden of familie, bij de tafeltennisclub tegen spelers van andere verenigingen, of daag op kantoor jouw collega’s uit voor een potje ping pong.

Je kunt met tafeltennis dus alle kanten op. Het is dan ook niet gek dat je bij steeds meer bedrijven een tafeltennistafel in de kantine vindt. En met onze Office 3000 en Active 3500 tafeltennistafels verander je ook jouw werkplek in een handomdraai tot sportruimte. Deze tafels zijn namelijk niet alleen een tafeltennistafel, maar kan ook als vergadertafel of bureau gebruikt worden!