Speeltafel huren

Ben je op zoek naar hoogwaardige speeltafels voor een evenement, feest of bijzondere gelegenheid? Dan kies je voor Heemskerk! We bieden een breed scala aan kwalitatieve tafels voor de verhuur aan, waaronder tafeltennistafels, voetbaltafels, pooltafels, airhockeytafels en sjoelbakken.

Op zoek naar speeltafels voor een langere periode? Dan kun je wellicht beter een speeltafel leasen. Kijk daarvoor op onze speciale lease-pagina.

Wat kun je huren bij Heemskerk?

Bij Heemskerk kun je diverse speeltafels huren voor verschillende gelegenheden. Of je nu een bedrijfsfeest, festival, verjaardagsfeest of teambuildingsevenement organiseert, wij hebben de perfecte speeltafel voor jouw evenement.

Voorbeelden van verhuuropties

• Tafeltennistafels: Iedereen houdt van een potje ‘rond de tafel’.
  • Voetbaltafels: Puur competitief samenzijn met onze voetbaltafels.
  • Pooltafels: Met een Heemskerk pooltafel zet je je event net even wat luxer neer.
  • Airhockeytafels: Het gevoel van een arcadehal, maar dan op je eigen event.
  • Sjoelbakken: Een klassieker voor werkelijk alle leeftijden.

Hoe werkt het?

Het huren van een speeltafel bij Heemskerk is eenvoudig! Neem contact met ons op via het formulier hieronder en laat weten welke speeltafels je wilt huren en voor welke periode. We zullen je voorzien van alle nodige informatie, inclusief prijzen en beschikbaarheid.

Belangrijke punten om te overwegen

• Transport: Het transport van de gehuurde speeltafels kan in overleg met ons of onze partner worden geregeld. Wij zorgen ervoor dat de tafels veilig en op tijd op de gewenste locatie worden afgeleverd.
  • Montage: Indien gewenst, kunnen wij of onze partner de montage van de speeltafels voor je verzorgen. Zo ben je verzekerd van een professionele opstelling.

Vanaf prijzen

De prijzen voor het huren van onze speeltafels variëren afhankelijk van het type tafel, de duur van de huurperiode en eventuele extra services zoals transport en montage.

Hieronder enkele vanaf prijzen:

Tafeltennistafel: 35,- per dag
Voetbaltafel: 55,- per dag
Sjoelbak: 20,- per dag
Airhockeytafel: 70,- per dag
Pooltafel: 50,- per dag

Transportkosten

Heen en terug: Vanaf 49,99 (afhankelijk van locatie)

Montagekosten

Vanaf 29,99 (afhankelijk van model)

Prijzen zijn excl BTW.

Aanvraagformulier

Wil je graag speeltafels huren voor jouw evenement? Vul ons aanvraagformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je wensen te bespreken en een gepaste offerte te bieden.

Bij Heemskerk staan we klaar om van je evenement een onvergetelijke ervaring te maken met onze hoogwaardige speeltafels. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan: Speeltafel huren

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Hoe kunnen we je bereiken?*
Welke speeltafel of speeltafels wil je huren?*
Is er behoefte aan de benodigde speeltafel accessoires?
Wil je een verzekering toevoegen?
Geef hier aan hoeveel speeltafels u wilt huren en voor hoeveel dagen. Heeft u speciale wensen voor uw verhuur opdracht? Dan kunt u dat ook hier aangeven.